vasárnap, december 12, 2010

Fogáserő és Héron

Mivel mostanság a meló miatt kissé borul a megszokott edzésbeosztásom, így kivételesen ma kerítettem sort a heti összetett gyakorlatsorra. Előtte fogáserő és BUP-os nyomkodás:

  1. Bemelegítés

  2. Regan-kombó: @24-tal végezve, de kihagytam a guggolást

  3. Fogáserő: 3 kör, Atlasz-készlet
      RT emelés - (3-3)x(60kg + szerelék), nagyon munkás volt
      Tárcsás bicepsz - (5-5)x15kg]
      "Világ körül" - (1-1 kör)x(2x20kg)
      Kézisúlyzó emelés és tartás (szélső tárcsa) - (14kg-14kg)x(5-10mp)

  4. BUP variációk: 3x(5-5)@32, majd 3x5x(@24-@24), azaz kétgolyós (!) BUP

  5. Héron mértékadó: 4 kör - @32 - 23 perc

  6. SMR
Edzés elején fogáserő, majd egy kis BUP-os erőlködés. A két @24-gyel végzett BUP nagyon jól volt, emlékszem, hogy egyszer nyáron majd összesz@rt@m magam, amíg egyszer fel tudtam venni és onnan kinyomni. Most meg, pá-pám 5 ismétlés egymás után, úgy hogy előtte már volt 15-15 @32-es BUP. Ez egyértelműen a kétgolyós erőkörök hatása! Bevallom, nagyon inspirált a tegnapi Kettle Ball :) bemutatón látott kétgolyós gyakorlatsor.

Nagyon érik bennem a gondolat egy BUC&BUP létrára @32-vel. Pont ideális lenne a súly, hiszen 6-8 ismétlést tudok belőle.

Az edzés gerince egy teljes testes MetCon @32-vel. Egy kör felépítése:

  • 10-10 snatch @32
  • 20 guggolás (padra), a golyót két kézzel magam előtt tartva
  • 10-10 padlónyomás @32
  • 20 swing @32
  • 10 húzódzkodás (akár kevés lendülettel)

    Az előírt 4 kört 23 perc alatt tudtam le, ami 1,5 perces javulás a legutóbbi eredményhez képest. Ez szerintem most annak tudható be, hogy a nagyteremben nyomultam, és hajtott a légkör.

    Holnap melóhegyek, hova legyek.
  • Nincsenek megjegyzések: