hétfő, február 13, 2023

Függőlegesek, Kötél, Tekerés

Szombaton sikerült olyan szerencsétlen módon belerúgnom egy bútor lábába, hogy a jobb kislábujjam eltört. 100 esetből egyszer történik ilyen: pont olyan erővel és olyan szögből volt a mozdulat, hogy törés lett a vége. Bekékült, feldagadt. A 4. lábujjhoz ragtapasszal hozzárögzítettem és ma kibicegtem a terembe. A cipőt nem szereti :-). Ha ez nyáron történt volna, akkor a szanda, papucs használata miatt nem okozna olyan fájdalmat, mint most  télen.

Az edzéseimet módosítani kell, nyilván a lépcsőzések, cipelések kimaradnak, a többit tesztelem. Amúgy zokniban illetve mezítláb alig észrevehető, de a cipő durva.

Ennek megfelelően a mai edzéske:
  • Swing: 6x15, felvezetés
  • C&P + Húzódzkodás: 3-3, 5-5, 7-7, 5-5, 3-3, előtte négy felvezető sorozat kisebb golyókal és csigás lehúzással
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @32), két sorozat
  • Függeszkedés: normál 2x60mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezető lendítések után golyós nyomás volt párban húzódkodással. Kis mennyiségi piramist végeztem. Aztán kötél majd csuklóerősítés. Nem sok, igazi miniedzés, de ez van. Így is örültem, hogy ezeknél a gyakorlatoknál minimális fájdalom volt a lábujj részéről. Jobban terhelni nem akartam, elég ez is.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: