szerda, február 22, 2023

Függőlegesek, Panel-farmer

Hétfőre kissé lebetegedtem, mint ahogy a családban és Betti munkahelyén is mindenki. Annyira nem vészes, kis torokfájás, enyhe köhögés. Lázam szerencsére nem volt. Így aztán tegnap is kimaradt az edzés, de ma kimerészkedtem egy kicsit mozgolódni:

  • Swingek: 10x10
  • C&P + Csigás lehúzás: 5-5 + 5x(3 nagy lap), öt sorozat, előtte négy felvezető sorozat
  • Panel-Farmer piramisban: (2x20lépcső fel-le)x(súly nélkül, 2x@20, 2x@24, 2x@28, 2x@32, @36-@40, @40-@36, 2x@32, 2x@28, 2x@24, 2x@20, súly nélkül)
  • Függeszkedés: egykezes 60mp-60mp, normál 90mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezető lendítések után felvétel és nyomás csigás lehúzással párban, klasszikus 5x5-ös munkasorozattal. Elég is volt, azért éreztem, hogy nem kell ezt ma nagyon forszírozni. Második gyakorlatban lépcsős cipelés. A lábujjam jól viselte (meg sem mukkant), ezért is mertem nekiállni. Jó másfél hete tört el a kislábujjam, most mertem először rápróbálni.
Függeszkedés és szauna. Itt 2x10 percet is dögönyöztettem magam, jól esett a napsütésben ücsörögni a meleg vízben.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: