szerda, szeptember 24, 2008

Has + Cindy

Két kettlebell edzés között ma nem akartam súlyzókkal dolgozni, ezért tartottam egy Has edzést majd egy Cindy-t. A mellteremben volt a Cindy, mert ott sokkal nagyobb a hely, jobb a tükör. Szerencsére összesen hárman voltunk, abból is csak egy volt ebben a teremben (kissé furcsán is nézett, mert ő egy hagyományos melledzést tartott, én meg ugye össze-vissza pattogtam).
Haskörök (3 kör), közte bemelegítés gimnasztikával illetve kézisúlyzóval:
  1. 10+10 Lábemelés függeszkedve kézhez majd térdfelhúzás (elsőnek 16 lábemelés)
  2. 20 Hasprés padon
  3. 20-20 Ferde hasizom padon (egyik láb a másik térdre téve)
  4. 20 Lábemelés tolódzkodón
  5. 20 Harangozás (60kg)

Cindy 24 kör! És még maradt 45'-em szabadon, de már nem kezdtem bele a 25.-be! Frankó eredmény, annál is inkább, hogy most nem a húzódzkodón voltam, hanem a keresztcsigán, amit át sem lehet fogni, csak az ujjaival tartja magát rajta az ember!

Edzés végén a comb nyújtása. (Ezt még este is megtettem, mert az Öregéknél kukoricát kellett hordani - 10-12 zsák volt csak, de jól kimelegedtem benne) Az egész edzés 1 óra volt, kellemes fáradsággal!

Nincsenek megjegyzések: