vasárnap, szeptember 28, 2008

Power-B

A vasárnapi edzésem az új szellemben telt (erős izomlázzal az alsó végtagban és a hátban, de még elviselhető szinten, sőt annyira nem is vészes mértékben, mint amennyire a régebbi edzések után szokott)

  1. Haskörök: 2x(5 gyakorlat)x20 ismétlés + közben Bemelegítés
  2. Mellről nyomás ülve: 4x8x60kg, 4x70kg, közben 4x12 húzódzkodás
  3. Fekvenyomás: 3x6x110kg, 10x80kg (lassan kivitelezve) közben 3x12 húzódzkodás
  4. Metcon: 3x(5 gyakorlat)x50kg, 40' pihenővel
  5. Nyújtás

Jól ment az edzés, bár éreztem a tegnapi hatását. A fekvenyomás most nem gyepálta meg annyira a vállam, remélem később sem fogom érezni. A húzódzkodást csak azért raktam be a nyomások után, hogy kicsit lihegjek is :) Nem mentem maximális ismétlésszámra benne - mégiscsak tegnap volt egy hát jellegű nap - a 12-es ismétlésszám jónak tűnt, anélkül, hogy nagyon fárasztott volna a nyomásokra.

A Metconban csak 3 kört vállaltam be, megint csak a tegnapi edzés miatt. De így is jó volt, bizony a végére eléggé lefáradtam. A két nyomós power gyakorlat miatt a helyből felvétel és láblökéses nyomás gyakorlat elég kemény volt 7. ismétlés után.

Így a két napos power edzés után azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy bejön ez a kevés gyakorlat, de nagy súlyokkal. Jobban rájuk lehet koncentrálni, az ember nem folyik szét a sok izoláló gyakorlat között, nem tartalékolja magát, hogy még azt is, meg még amazt is meg kell csinálni.

Az ízületeknek, szalagoknak is jobb ez, hiszen az összetett gyakorlatok nem veszik annyira igénybe specifikusan egyik részt sem, míg az izolálók igen. Különösen a könyök, váll szokott nagy terhelésnek kitéve lenni azoknál. Szóval bejön ez a rendszer!

Nincsenek megjegyzések: