vasárnap, július 05, 2015

24: Létrák és szegek

Kora délutáni edzéske. A teremben nagyon kellemes a légkör: mentek a légkondik, frankó zene és csak néhányan ücsörögtek a telefonjaikat baszkurálva (persze, mintha edzenének). Úgyhogy lehetett nyomulni:
  • Golyós felvezetés @32: swing (két illetve egykezes), clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp, mindenből 2x5 ismétlés, minimális pihikkel
  • Duplagolyós MP@36-@36 + Húzódzkodás 15kg létrák: (4-4-4), összesen 12 felvétel, 30 nyomás és 30 húzonc
    • Apolló-rudas felhúzás: 5x2x120kg
    • Szegtörés: 7x230, 7.6x220 (nem szabályosan), 7x200
    • Swing @48: 10x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 swing 5 perc alatt
    • Szauna: 2 kör
    Ennyike. A felvezetés után létrák, de most MP volt és 10 kg helyett 15 volt a húzoncoknál a plusz súly. Gyakorló felhúzások az Apolló-rúddal, majd szegtörés. Itt elővettem a 7.6x220-ast (amit egy 260-as szegből készítettem) és bepróbáltam. Sajnos a levegőben (a derék vonala felett) nem tudtam megindítani, így hozzá kellett fognom combhoz. Combnál már könnyen lehet vele boldogulni, már persze ha szorult az ember gyerekibe egy kis felesleges erő. Aztán a levegőben befejeztem, illetve természetesen el is törtem.
    Egy kis lihegtetős swinggel fejeztem be, majd a szaunában ki is pihentem a mai mozgolódást.

    Most pár napig egy @32-es lesz az edzőtársam. Meg egy vastag kötél. Holnap amúgy hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: