kedd, június 21, 2022

Nyomások és Alja

25 fok, de nem zavartalan a napsütés, mert állandóan jönnek-mennek a felhők. Edzésügyileg nyomásos és hátsó mozgáslánc nap:

  • C&P  + Lépcsőzés2x(5-5), 2x(5-5), 3x(5-5), minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • DuplagolyósMP + Lépcsőzés5x5, két sorozat után 3x20 lépcső kettesével, három sorozat után 3x20x(2x@24)
  • Román felhúzás + Fekvőtámasz állványon: 10x90kg + 10, három sorozat
  • Rolling Thunder emelés és tartás: (3-3)x70kg, 3x(3-3)x75kg, (3-3)x70kg, 3x(10mp-10mp)x70kg
  • Lábemelés függeszkedve: 3x15 (ez bő fél percig tart)
  • Függeszkedés: normál 3x(1 perc + 1 perc pihi), három különböző szélességű fogással
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A vádlit ma már egyáltalán nem éreztem, ezért is volt ismét lépcsőzés, sőt három sorozatban már a két @24-es golyót is cipeltem (3x20 lépcsőt egyhuzamban). Nagyon figyeltem a legkisebb jelre is, de semmit nem éreztem, csak a tüdőm akart kiszakadni :-). Persze nem is reckíroztam többet, mint három sorozatot.
A nyomásos napból kivettem a kart, az külön napon lesz. Külön lihegtetős nem volt edzés végén, a sok lépcsőt elégnek éreztem.

Egy kis fogáserő és has a végére, aztán jöhetett a jól megérdemelt szauna. A melegvízbe nem mentem bele, ellenben jó sokat volt a tóban és a hideg vizes medencében.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: