péntek, június 03, 2022

Vízszintesek kézisúlyzós

Minden nap kora délutánig aránylag napos idő, aztán óriási zápor, zivatar. Ez ma is így volt, a szauna után éppen hazaértem, amikor leszakadt az ég. 

Edzésügyileg FG-s kézisúlyzós nap golyós lépcsőzéssel:

  • Evezés kézisúlyzóval + Panel-farmer:
    • FG-s (10-10)x40kg + (2x20lépcső)x(2x@24)
    • FG-s (10-10)x42,5kg + (2x20lépcső)x(2x@28)
    • FG-s (5-5)x45kg + (2x20lépcső)x(2x@32), öt sorozat
    • (5-5)x53kg + (1x20lépcső)x(2x@45 kg), három sorozat
  • Lehúzás csigán + Vízszintes mellnyomógép:
    • 10x(összes kis lap + 1 nagy lap) + 10x(10 lap)
    • 10x(összes kis lap + 2 nagy lap) + 10x(12 lap), két sorozat
    • 10x(összes kis lap + 1 nagy lap) + 10x(10 lap)
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Függeszkedés: normál 2x60 mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, 1 kör kocsmaasztalos felöntés, tóban úszás 
Ennyike.
A főgyakorlat kézisúlyzós FG-s evezés golyós panel-farmerrel. Két felvezető sorozat, majd jöttek a munkasorozatok: a szokásos öt sorozat 45 kg-mal és 2x@32-vel. Aztán ráhúztam még három nagyobb terhelésű sorozatot. Vannak rakható kis kézisúlyzók a teremben, sajnos csak 30 mm átmérővel és nagyon szűk fogással (épp hogy rá tudok fogni a tárcsák között). Egy ilyet raktam fel 50 kg-ra (+3 kg a rúd és a szorító), a lépcsőzésre meg a két 45 kg-os kézisúlyzót szedtem elő, de csak 1x20 lépcsőre sorozatonként. Ez már kihívás, a kézisúlyzókkal sokkal nehezebb jönni-menni, mint a golyókkal. Jó volt!
A levezető gyakorlatkupac csigás lehúzás mellnyomó géppel párban. Ebből négy sorozatot toltam 10 ismétlésekkel. Nem is volt már más utána, csak egy kis lábemelés és függeszkedés.

A szaunában a kristály és a tóban úszás után pont kezdődött egy Stommtisch (kocsmaasztalnak mondanám) felöntés (sramlizene, jéghideg alkoholmentes citromos sör, brutál sok jég), így beültem rá. Aztán ismét tó, ami a tegnapi hatalmas zápor után jó hideg volt, majd jöttem is. A melegvizes punnyadást kihagytam, jött fel a vihar illetve nem vágytam a hideg víz után rá.

Nagyon jó kis edzés-szauna kupac volt!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: