kedd, november 18, 2008

Kettlebell-18


Ma már Betti is jött. Az óra a Corpusban volt a szép idő ellenére, mert szikrázó napsütés ide vagy oda, hideg van. (Szobin 9-kor 2°C volt)
A teremben elég nagy helyet csináltak nekünk, úgyhogy nem igazán voltunk már a folyosószerű részbe szorulva. (Kíváncsi tekintetek keresztüzében, ami érthető is: golyósok egy konditeremben). Bemelegítés közben körülnéztem, a sok-sok gép mellett az emeleten azért van egy-két tárcsa és rúd is.

A bemelegítő 100 swing (40 kétkezes, 60 egykezes @24 20-asával) után jött az első erőpróba:

  1. 3 Renegát evezés @16+@24
    10-10 egykezes viking push press @24

  2. 3 Renegát evezés @16+@24 + fekvőtámasz
    10-10 egykezes viking push press @24

  3. 3 Renegát evezés @24+@16
    10-10 egykezes viking push press @24

  4. 3 Renegát evezés @24+@16 + fekvőtámasz
    10-10 egykezes viking push press @24

Második nagy erőpróba a katonai nyomás kombinálása volt volt a fej feletti tartással. Végig a két @16-tal dolgoztam. Elég is volt.

  1. 5-5 Váltott karú katonai nyomás fentről indítva
    Fej feletti séta két @16-tal
    5-5 Váltott karú katonai nyomás fentről indítva
    pihenésként: 20 kétgolyós swing @16

  2. 5-5 Váltott karú katonai nyomás alulról indítva
    Fej feletti séta két @16-tal
    5-5 Váltott karú katonai nyomás alulról indítva
    pihenésként: 20 kétgolyós swing @16

  3. 5 Kétkaros katonai nyomás alulról indítva
    Fej feletti séta két @16-tal
    5 Kétkaros katonai nyomás alulról indítva
    pihenésként: 20 kétgolyós swing @16

A séták során a végére annyire elfáradt a karom, vállam, felsőtestem, hogy utoljára már csak 3 nyomás ment. Ez van.

Ezeket nagyrészt egyedül hajtottam végre, mert közben Betti különféle erőgyakorlatokat végzett. Gabi csak akkor szólt, ha valami nem tetszett neki a mozgásban. (Előfordult...)

Itt következett volna egy új technikaként a lökés, de már nem voltam a helyzet magaslatán koordináció szintjén, ezért nem is erőltettük a dolgot. Majd legközelebb.

Ezek után jött a szokott óra végi edzés - mert eddig ugye csak a technikát gyakoroltuk :)

    30mp kétgolyós clean @16
    30mp pihenő
    30mp egykezes swing (10-10) @24
    30mp pihenő
    30mp pörgetős guggolás @20

Ezt háromszor végrehajtva.

Kellemesen (piszkosul) elfáradtam a végére. Jó kis óra volt. Legalább szerdán nem kell edzeni mennem... Legalábbis most úgy érzem. Bettinek is jól esett, sokat húzott fel és swingelt @16-tal. Főleg erőjellegű gyakorlatokat végzett, tekintve, hogy még most épült fel a betegségből. Gabi szerint ilyenkor erőedzést igen, de állóképesség jellegű gyakorlatsorokat nem célszerű végezni. Erősödik, úgyhogy nekem is rá kell kapcsolnom.

Más:
Szombaton rendeltem meg az új @24-et.
  • A shopos szombat délelőtt: Hétfőn feladom!
  • Hétfőn este felhívtam, hogy na, akkor...
  • A shopos: Sok volt a munka, áru jött. Kedden küldöm!
  • Ma - kedd - este felhívtam: Bocsi, elfelejtettem, tudod egyedül vagyok, de szerdán ez lesz az első dolgom...

  • Érdekes egy hozzáállás, mintha naponta tízesével vennék a golyókat. Majd valaki rájuk nyit: néznek majd nagyokat. Még a marokerősítőmről sincs semmi hír...

    4 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Szia,

    Most olvastam a blogod. Elnezest a 24 kilos kesese miatt. Robi - Tacticalshop - bubtetesbol 100 swinget kap...

    A marokerositok a jovo heten erkeznek, azt majd kulon kuldjuk.

    Udvozlettel,
    Lakatos Peter

    Gabi írta...

    Csak hogy még indokoltabbnak tűnjön a kellemesen (piszkosul) történt elfáradás:

    A végén a kétgolyós clean dupla 16-ossal ment, swing az 24-es volt, igen, a pörgetős guggolás meg a 20-assal.

    A Viking az elején meg - emlékeim szerint - a 24-essel :)

    Névtelen írta...

    Gabi,

    Köszi!
    Ahogy így visszagondolok: tényleg. Csak annyira nem szoktunk a @20-assal dolgozni, hogy teljesen átformáltam magamban. De akkor lehet, hogy a renegát is azzal volt, hiszen Betti közben a két @16-tal felhúzott. Egyébként mindegy, a lényeg, hogy jól elfáradtam a végére. (De azért átjavítottam őket, mégis nagyobb szám...)

    Szegény kezdeti Vo2Max-os feliratokat meg visszaminősítettem Metcon-ra. Végül is a név mindegy, kemény volt az így is...

    Névtelen írta...

    Péter,

    Köszi! Már azt is, hogy bekukkantottál egy kezdő golyós blogjába! A golyó(kat) meg várom!
    A Killer Rope-t meg elhintettem a családban, hátha a Jézuska arra jár...