szombat, november 22, 2008

Power-A


Ismét eljött a szombat délután, a család alszik, irány a terem!
Mivel a bal combfeszítőm még érzékeny - bár már sokat javult - ezért ma combkímélő nap volt:

  1. Bemelegítés: Orosz nyújtásos
  2. Nyomás ferde padon: 6x100kg, 2x3x110kg, 3x6x100kg, 12x80kg
  3. Húzódzkodás: 20, 3x6x@24, 2x(2+4)x@40
  4. Döntött törzsű evezés franciával: 12x110kg, 5x10x130kg, 12x110kg
  5. MP variációk: 5x6x(2x@24) + séta fej felett
  6. Farmer variációk: 2 kör @40+@8 - @24+@24, 1 kör @40 kézcserével
  7. Nyújtás

A húzódzkodás (golyókkal végeztem, tavasztól úgyis csak ez lesz) és a ferde pados nyomás, illetve az evezés és az MP variációk szuperszettben voltak.

A golyókkal sokkal kényelmesebb húzódzkodni, mint a tárcsákkal. Pláne, amikor 25kg+15kg van egyberakva. A @40 csak nehéz...

Az MP variációk során csupán 6 ismétléseket végeztem: Nem edzés csak gyakorlás! csatakiáltással, majd a nyomások végén egy kis séta a folyosón. Na ez már kemény volt, a vége felé már nem is mentem ki, csak egy kis kör volt a teremben. Na, nem azért mert sokan voltak a folyosón... Volt kétkaros nyomás alulról indítva, felülről indítva, fűrészelés, váltott karú nyomás.

Az evezésnél nem raktam feljebb a súlyokon, mert féltettem a jobb combfeszítőt, inkább 5 sorozatot húztam bele.

Edzés végén egy kis farmer: egyik kézben a @40+@8, a másikban a két @24: egy oda-vissza távot tudtam menni a folyosón, majd kis pihi után kézcsere. A fogás volt a szűk keresztmetszet: két golyót kellett átfogni. Különösen a @24+@24 okozta a gondot. (A másiknál a @8-at nem nehéz hozzáfogni a @40-hez)
Mentem még önmagában a @40-el is három-három hosszat, menetközbeni kézcserével. Itt főleg a törzsizmok fáradtak, hiszen úgy kell menni, hogy deréktól felfelé már ne lehessen látni, hogy visz valamit az ember... (súlykolta Gabi)

Összeségében jó kis edzés volt, csak elhúzódott: sokat beszélgettem, ezért megrovásban is részesítettem magam. Bár erőgyakorlatok esetén nem érdemes kapkodni, de akkor is sok volt a szöveg! Majd 2 óra lett az edzés, különösen a második fele lassult le, mert a nyomások mindenkit nagyon érdekeltek, én meg hagytam magam... Erre máskor figyelni kell!

A "második családunk":


Nincsenek megjegyzések: