kedd, február 23, 2010

Alapocskák


Ma egy könnyed nap:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Teljes test

  2. Dupla C&P + Húzódzkodás: 5x[10x(@24-@24) + 10]

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Snatch: 5x[(20-20)@24 + 1 perc pihenő]

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. Kézisúlyzó emelés: 6x(14kg-14kg)
  5. Egykezes evezés csigán RT-vel: 3x(6-6)x(-4lap)

  6. Nyújtás, fetrengés
Ma kétgolyóval dolgoztam. Kellett már valami változtatosság a múlt heti egygolyós MP-k és padlónyomások után. A 10 ismétlés kellemes mennyiség, azaz főleg gyakorlás jellege volt, semmint erőlködés.

Kipróbáltam a snatchet is. Nem piszkálja a lábujjam: egyrészt a @24 nem túl nagy golyó, másrészt én snatch közben letapasztom a lábam, azaz nincs elmozdulás. A lábujjakra nem szoktam terhelni. Azért nem mertem sokat végezni, így maradt az összesen 200 ismétlés. Az alkarom ellenben a sorozatok végére mindig elfáradt, látszik a bő két hét pihi.

A masszőrünk - aki egyben lakatos is - holnap feljön a terembe és szemrevételezi a terepet. Szeretnék vele készítettni egy magas húzódzkodót, amelyről nem ér le a lábam. Remélem kivitelezhető: vagy a gerendákról lógatjuk le, vagy állványt készít. Holnap eldől.
Izgi...

Nincsenek megjegyzések: