hétfő, február 15, 2010

Izoláció 1.


Tegnap este sokat olvasgattam a neten. Arra a megállapításra jutottam, hogy a vérkeringés kismértékű fokozása - amely során a sérült rész természetesen egyelőre teljesen kimarad a terhelésből - jót tesz a gyógyulásnak: elszállítja az ott felgyűlt felesleges anyagokat ezáltal nagyobb az esélye a hasznos tápanyagok odajutásának. Azaz kerestem valami "tudományos" indokot, hogy átmenjek valamit mozogni. :)

Szóval ma izolációs edzés (a bal lábamon szandál, így is mentem át):
  1. Bemelegítés

    I. rész: Izoláció, mindenből 4-6 sorozat, közepes terhelés

  2. Fekvenyomás
  3. Húzódzkodás
  4. Invertált evezés
  5. MP ülve, váltott kar
  6. Kézisúlyzós bicepsz ülve, váltott kar
  7. Tricepsz lenyomás csigán
  8. Lábemelés tolódzkodón

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  9. "Világ körül" ülve: 3x(1-1 kör)x(2x15kg), azért így elég brutál!
  10. Kézisúlyzó emelés és tartás ülve: 6x(12kg-12kg)
  11. Lógás a Killer Rope-n: 3x40mp

  12. Nyújtogatás
Jól esett a mozgás (Bettivel együtt mentünk), hiszen most volt pont egy hete a törésnek, azóta ki sem jöttem a lakásból. Lassan bútordarabbá válok.

Az invertált evezés jutott egyedül az eszembe, mint olyan vízszintes húzó mozdulat, ahol nem éri terhelés a lábfejet, azaz nem kell lábbal semmit sem tartani (már a húzódzkodás egyéb variációi kívül).

Persze kaptam az ívet rendesen a többiektől az ostoba baleset miatt, de hát ez van. Aki hülye, haljon meg!

2 megjegyzés:

Bettike írta...

... bizony-bizony, bútordarab, de már csak egyajtós szekrény lehetnél... :-D

Sanyi, az egyre kisebb gyerek írta...

Á, inkább egy álló fogas...