szombat, február 06, 2010

Kártyatépés és ami jól esik...


Délután hirtelen felindulásból összetéptem 2 pakli + a 2 pótlap = 66 lapnyi magyar kártyát!

Nem volt túl gyors (1:20), de legalább leomlott egy gát. Jobbra számítottam, tekintve a múlt heti 60 lapnyi tépést, de a kezdőfogás nem sikerült jól és szinte az egészet motoros fogással kellett kettétépni. Mondjuk ebbe azért benne van a tegnapi Gripper-GTG is, hiszen egy ilyen maximális erőt igénylő gyakorlatnak nem árt pihenten nekiesni.

Következőleg kis Gripperes bemelegítés lesz előtte, mert nem tudtam úgy közölni az erőt, mint szoktam. Ennyi laphoz már fel kell pörgetni az alkarokat.
Múlt héten iszonyat éreztem a dolgokat, most lehet a 66 lap, mint végcél kissé rámtelepedett. De sebaj, megvan!

Készítek videót is, mert érzem, pihenten és egy kis bemelegítéssel megy ez sokkal-sokkal gyorsabban is! Üzenem a két paklinak: "Széttéplek vazzeg!"

Szombat késő délután edzés, (délelőtt meló):
  1. Bemelegítés

    Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    I. rész: Az erő gyakorlása

  3. TGU piramis és Húzódzkodás folyamatos komótos tempó
      TGU (2-2)@24 + 5x(+15kg)
      TGU (2-2)@32 + 5x(+15kg)
      TGU (2-2)@40 + 5x(+15kg)
      TGU (2-2)@32 + 5x(+15kg)
      TGU (2-2)@24 + 5x(+15kg)
  4. Padlóról nyomás: 3x(6-6)@24, folyamatosan (Bazsika után szabadon...)

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch 5 körben: 3x(10-10-10-10)@32, majd 2x(10-10-10-10)@24, végig 1 perc pihikkel - Állat volt!

    III. rész: Fogáserősség + Vádli, Atlasz-készlet

  6. Erőkar tégla: 3x(5-5)
  7. Tárcsaforgatás: (6-6 majd váltott kézzel 6-6)x20kg, (6-6 majd váltott kézzel 6-6)x25kg, 8x(15kg-15kg)

  8. SMR
Jó edzés (a TGU nekem mindig kihívás, hiszen aránylag hosszú ideig tartó, összetett mozgás), a végén snatch kemény volt: kiadtam magamból minden 2 nap alatt felgyűlt agresszivitást!
A snatch részt jó lenne 5x40x@32-ig feltuningolni, 1 perc pihikkel köztük, de ez egyelőre távoli jövő.

A floor press jól esett. Emlékszem, mikor Gabi mutatta, majd felborultam, most meg nem. Na most vagy ennyit erősödött a törzsizomzatom és jól feszítettem, vagy sz@rul csináltam valamit :)

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: