szerda, február 17, 2010

Izoláció 2.


Ma ismét egy minimalista edzés ülve vagy fekve.
Nagyon hiányzik már az erőállóképességi rész, hiszen a köredzések, swingek, snatchek során szoktam magam kifektetni és mivel most nincs, mindig úgy jövök el, hogy nem is edzettem. Pedig sok-sok éven át így jöttem el...
  1. Bemelegítés

    I. rész: Izolációs rész

  2. Húzódzkodás + MP ülve: 2x[5 + (10-10)@24], 5x[3x(+@24) + (5-5)@32], MP során a másik kézben CoC1,5 (kölcsönben van)
  3. Egykezes evezés kézisúlyzóval + Padlónyomás:
    3x[(10-10)x67,5kg + (5-5)@32]

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. Tárcsás bicepsz: 3x(3-3)x15kg
  5. Kézisúlyzó emelés és tartás ülve: 3x(12kg-12kg), 3x(14kg-14kg)
  6. Lógás a Killer Rope-n: 2x45mp

  7. Nyújtogatásoska
Azért az MP így ülve (a lábak csak lógnak) elég érdekes... A másik kézben CoC1,5 volt, jelenleg ez a legkisebb Gripperem, mert a HG200-at kölcsönadtam.
Természetesen ezt sem bírták összenyomni a teremben, pedig voltak szép nagy darab emberkék. Én meg nem tudtam ellenállni, hogy ne rajoljak egy kicsit: vagy tízszer nyomtam koccig két gyakorlat között. Valami sikerélmény nekem is jár ebben a lábtörős időszakban :))

A húzódzkodás során csak annyit húztam, amíg nem éreztem a lábujjamat. Már a múltkor is feltűnt, hogy húzódzkodás közben fáj a lábujjam: valszeg közben automatikusan visszafeszítem, azt meg a sérült ujj még nem tűri.

Az evezés valami iszonyat jól ment, totál ki lehet pihenve a hátam. Természetesen gurtni nincs.

A padlónyomást megmutattam az egyik ős badisnak is és magamban vigyorogtam, hogy a @32 nyomása közben látványosan majd felborult. Látszik, hogy a sima fekvenyomáshoz képest (abban Ő sokkal jobb, mint én) mennyire más ez a gyakorlat: egy kézzel végezve a másik oldalon nagyon kell feszíteni. Na az nem ment neki. Mintha magamat láttam volna egy éve, amikor Gabinál tanultuk.

Egyébként egy másik példa, hogy egy vérbeli testépítő mennyire nem tudja összerakni a külön-külön fejlesztett izmai erejét: a @32-t az egyik - szintén nem gyenge - srác egyszer sem bírta kinyomni feje fölé. Egyrészt már alig bírta felvenni, másrészt csak karból és vállból próbálta nyomni, aminek a hatásfokát a golyó speciális alakja és füle csak tovább rontotta.

Természetesen ezzel nem a testépítőket akarom leszólni, hiszen jómagam is szeretem, csak hogy mekkora különbség van súlyzózás és súlyzózás között. Mindkettőnek megvan a maga szerepe és értelme: nekem a kettő keveréke jelenti a lenini utat!

Nincsenek megjegyzések: