vasárnap, február 14, 2010

Edzés törött ujjal


A mai edzés:

  • Erő: Bazsit a kádból a mosógép tetejére kiemeltem;
  • Erőállóképesség: A ablakból néztem a srácok edzését a Jagában;
  • Fogáserő: Új helyre raktam a Grippereket a polcon;

    Jó edzés volt, az energiaveszteséget ellensúlyozandó elpusztítottam egy rakás csokit. (Az Aldiban nagyon jó minőségű karácsonyi csokik vannak töredékárra leárazva: Hip-Hip-Hurrá!)

    Holnap pihinap.
  • 2 megjegyzés:

    Ricsi írta...

    Na és a fejállás, kézállás gyakorlása smafu? Pláne abban a fekvőtámasz? :)

    Sanyi, a felsőtest építő írta...

    Hali!

    Hagyom a tornaórát másra, engem vigyenek inkább ... a terembe!

    Egy-egy izolációs gyakorlat közben sokkal jobban tudok ügyelni a lábujjamra. (Éljen a body!)
    Ilyenkor tapasztalja meg az ember gyereke, hogy mennyi mindenhez szükséges a bal nagyujj.