csütörtök, február 25, 2010

Új családtag: CoC1.5


Ma elcseréltem kis ráfizetéssel a HG200-asomat egy CoC1.5-re az egyik sráccal. Már két hete vendégeskedik nálam a kis CoC és mostanra közösen úgy döntöttünk a tulajával, hogy cserélünk.

Ő jobban tud gyakorolni a HG200-zal (a CoC1.5-t nem is tudta összenyomni, de a HG200-at igen), míg én igazából a HG200-at már rég kinőttem, szinte csak súlyokat tartottam vele időre. A CoC1.5 ellenben tökéletes, különösen a bal markomnak. Szóval mindketten elégedettek vagyunk.

Most már egyetlen "lakossági" gripper sem lóg a polcon... :)

Edzőtársaim:

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sanyi!

A karikás ostorral milyen gyakorlatokat végzel? :)

Sanyi, a csikós ivadék írta...

Hali!
Hát a csergetés nevű gyakorlatot: Szobin szilveszterkor nagy divatja van, régebben én is résztvettem benne. Mostanság már nem. Sok a petárda illetve valahogy erőltetett már a dolog.

De nagyon tudok ám csergetni: 3 ostorom is van, az egyiknek csak a fonata 2 méteres!