péntek, február 19, 2010

Izoláció 3 + Masszázs


Ma gyors edzés, mert közvetlen utána jött a masszőr:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Izolációs rész

  2. "Lábnélküli erőkör": 5 kör az alábbiakból (folyamatos, de komótos tempó)
           MP ülve (5-5)@32
           Húzódzkodás 10
           Padlónyomás (5-5)@32
           Invertált evezés 10 (a fogást variálva a sorozatok között)
  3. Koncentrált bicepsz + Egykezes tricepsz kézisúlyzóval: 3x(10-10 + 10-10)x16kg

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)
  5. Kézisúlyzó emelés és tartás: 3x(14kg-14kg), 3x(12kg-12kg)
  6. Lógás a Killer Rope-n: 50mp

  7. 40' Masszázs (már itthon)
Az erőkörben "átismételtem" a heti anyagot :).

A masszázs nagyon jól esett az edzés + zuhanyzás után. Amikor hazaértem, már Betti majdnem kész volt, így szinte rögtön én következtem.
El is határoztam, hogy ha hétvégén nyerek a lottón, akkor heti háromszor ez lesz a menetrend: edzés + punnyadás a melegvízben + masszázs + alvás. Amikor meg nincs edzés, akkor meg csak alvás...

Nincsenek megjegyzések: