péntek, január 06, 2012

Duplák: Euklidész és a fia

A tegnapi nap nagyon szoros lett melóügyileg, így azt is pihenőnapnak nyilvánítottam (grippernyomkodás persze volt).
A mai is szoros, de most be tudtam illeszteni egy rövid, ám annál intenzívebb edzést. Az edzések sorozatában duplagolyós meló következett volna a szokott erőkörökkel, de most két 20 perces összetett gyakorlatsor mellett döntöttem:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Euklidész - C&P + PU - 20(!) perc alatt: összesen 55 dupla C&P(@32-@32) és 55 húzódzkodás, 10-10, 9-9, 8-8, ... , 1-1 bontásban

    5 perc pihenő: ez kemény volt...

  3. Euklidész fia - Renegát evezés + Padlónyomás - 20 perc alatt: összesen 55 renegát (@32-@32) és 55 padlónyomás (@32-@32), 10-10, 9-9, 8-8, ... , 1-1 bontásban

  4. Tépésgyakorlás: R.Terápia 7 db egyben, A4-es méretű magazin

  5. SMR
Az Euklidészben sikerült elérnem ismét a 20 perces szintidőt, azaz kb. most értem oda erőállóképességben, mint ahol a májusi kórház előtt tartottam. Ennek örömére 5 perc pihi után egy vízszintes párosítás következett, hiszen maga az Euklidész alapvetően függőleges irányban dolgozik.

El is neveztem Euklidész fiának: renegát evezés padlónyomással összekapcsolva, szintén végig két @32-vel. Természetesen most is 10-10 renegát után 10 padlónyomás, majd 9-9 renegát után 9 padlónyomás, egészen 1-ig.
Azért ez nem olyan fárasztó, mint az apja, de itt is 20 perc lett az idő, mert egyrészt maguk a gyakorlatok hosszabb ideig tartanak, másrészt apuka csak lefárasztott. Amúgy jó volt lefeküdni a padlónyomásokhoz...

Egy is tépés a végére és jöhet a meló.

Nincsenek megjegyzések: