szombat, január 21, 2012

Erő és Panel-Farmer

Késő délutáni edzés:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Húzódzkodás: 4 lépcsőben fel, majd 5x2x(+@32), 2 perc pihikkel

  3. BUP + Köteles bicepsz + Padlónyomás: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)x@32 + 5x@44 + (5-5)x@48, a körök közt 2 perc pihi

  4. Panel-Farmer: 3x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@32-@32), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza

  5. Tépésgyakorlás: Férfi Egészségőr 8 db újság egyben (8x18=144lap)

  6. SMR
A mai célgyakorlat a húzódzkodás volt, aztán következtek az erőkörök, majd a lihegtetős Panel-Farmer, szigorúan tartva a pihenőidőket.

A tegnapi készletfrissítés során találtam még pár Férfi Egészségőrt. Pont ezt a kiadványt már régebben is téptem, akkor (visszanézve a blogban) 6 db-os kupacban aprítottam. Most 8 db-os kupacban: lehet erősödtem? Á, inkább csak az idő vasfoga rágta meg a lapokat. Vagy az egerek...

A héten végigpörgettem mindhárom erőfejlesztő napomat, jó darabig maradok is ennél a programnál, azaz BUP-TGU-Húzódzkodás vonalon. Az erőkörökben alkalmazott gyakorlatok is nagyrészt végig maradnak, maximum 1-2-n fogok változtatni, ha úgy érzem, nem illeszkedik céljaimhoz.

Következőleg Bónusz nap következik, no meg vasárnap. Sajnos az uszoda még zárva.

Nincsenek megjegyzések: