kedd, január 03, 2012

Bónusz nap: Kerékforgatás

Tegnapról elmaradtam egy kis jegyzettel, mert délben:

Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 60 db

Már tegnap nagyon kellemes idő volt, igaz mára már hidegebbet jeleztek, de még így is elég enyhe arcát mutatta a tél. Irány a friss levegő:

Traktorkerék fordítás + MP a lila gumikötéllel + Gripper:
  1. Bemelegítés:
    Mindkét kerékből a benne lévő esővíz kimeregetése :-)
    16x(kisebbik kerék) + (10-10) csak belelépve

  2. Fő rész:
    8 kör: 5x(nagyobbik kerék) + (5-5)x(belelépve és ráállva) + (5-5)x(jobb CoC2,5 balCoC2)
    A körök közt 2-3 perc pihi

  3. Na, mit bír a Sanyi gyerek?
    10x(nagyobbik kerék) + (10-10)x(belelépve és ráállva) + (5-5)x(jobb CoC2,5 balCoC2)

  4. Levezetés:
    20x(kisebbik kerék)
Összesen 50 illetve 36 fordítás a kerekekkel, kiegészítve (50-50) rövidített gumiköteles MP-vel és (50-50) kocc a marokerősítőkkel.

A húzódzkodást még az első körnél kilőttem a mai gyakorlatok sorából, mert nagyon hideg volt a vascső: féltem, hogy a kerékfordításokhoz totál lefagyasztja a kezem és nem érzem majd a fogást. Hiába na, csak panel öcsi vagyok. :-)

Az egész megvolt egy óra alatt. Örülök, hogy reggel rászántam magam a kinti edzésre, kell ez a friss levegőn való intenzív meló, nem lehet mindig csak a négy fal közt tenni-venni. Jól el is fáradtam, ez a kerékfordítás - kellően naaaagy kerékkel - igenyösen összetett, teljes testes gyakorlat.

Holnap szerda és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: