kedd, január 17, 2012

Erő és 5 perc snatch@32

Nyugis délelőtt, végre nem kell rohanni az edzéssel:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. BUP: 3 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (jobb: 2x@40, bal: 2x@36)

  3. Húzódzkodás + Padlónyomás + Renegát evezés: 3 lépcsőben fel, majd
    3 kör: 5x(+@16) + (5-5)@48 + (5-5)x(@48-@44)

  4. 5 perc snatch @32 - 110db: 20-20, 20-20, 15-15 bontásban, a végén maradt még 4-5mp, csak levegőm nem...

  5. Tépésgyakorlás: R.Terápia 7 db egyben, A4-es méretű magazin

  6. SMR
Ismét a BUP volt a célgyakorlat, aztán a szokott erőkörök. A húzódzkodásban @24 lett volna, de mázsányinak éreztem, így 1-2 ismétlés után visszaraktam @16-ra.

A MetCon ma @32-es snatch volt, de annyi extrával, hogy ténylegesen kitöltöttem az 5 perc menetidőt, ezért már az elejétől kezdve tudatosan 20-20, 20-20, 15-15 bontásra készültem. Sikerült beleszorítani az 5 percbe, még maradt is pár másodpercem, de mivel direkt 110-re készültem, így a lelkesedés és az erő is azonnal elfogyott 110-nél.
Elégedett vagyok ezzel az 5 perces mennyiséggel, hiszen egyrészt egy erőedzés után volt meg, másrészt többet nem is igen tudok ezzel a golyóval, mert már sokszor tapasztaltam, hogy van egy beállt ritmusom, ami kb. ennyit enged 5 perc alatt. Persze, ha meg sem állnék, akkor lehetne több, de valahogy mindig meg kell állni kicsit...

Tényként kezelhetem, hogy a rendszeres és változatos kettlebelles edzéseim hatására a 100 ismétléses 5 perces @32-es snatch állandóan itt van a kezemben, minden különösebb rákészülés nélkül. Ezt én fontos erőállóképességi mutatószámnak tartom a 103-105 kg-os testsúlyomhoz képest.

Egy kis tépés a végén és lehet melózni. Szerencsére csak délután...

Más. Egyik közeli ismerősöm a decemberi ünnepeket Dubaiban töltötte. Amiért ez érdekes, az az, hogy a szállásukon lévő konditeremben bizony volt kettlebell is. Igaz, nagyon wellness-szagú tündi-bündi rózsaszín, de volt:


Kilátás a konditerem ablakán. Szédítő, pláne, hogy itt nálunk össz-vissz 4 tízemeletes épület van...

Nincsenek megjegyzések: