hétfő, január 23, 2012

Bónusz: Man Maker

Ma nem akartam @24-nél nagyobb golyót megfogni, így két @24-gyel melóztam :-)
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Man Maker: 5x10, körön belül nincs golyóelengedés. Egy kör kb. 4-5 perc, a körök közt 2 perc pihi

      ugrás fekvőtámaszba, a kezek a golyók fülén
      renegát evezés az egyik oldalra
      fekvőtámasz
      renegát evezés a másik oldalra
      fekvőtámasz
      ugrás vissza széles terpeszbe, hogy a golyók a lábak közé kerüljenek
      dupla clean&press
      és kezdődik az egész elölről...

  3. Snatch - letétel nélkül, egy kézcserével: (50-50)x@24, összesen 100 ismétlés, nyugodt tempó

  4. Tépésgyakorlás: DinnyésProsztata 5db, TényekFogamzásgátlás 5db

  5. SMR
Végre kijött a lépés, hogy sort kerítsek egy hosszabb próbára a Man Maker gyakorlatból, 10-es adagokban nyomtam 5 körön keresztül. Nem siettem a végrehajtással, minden elemét megpróbáltam precízen végrehajtani: magasra húztam a renegátot, nagyon mélyen bementem a golyók közé a fekvőtámaszoknál, totál merev testtel nyomtam fej fölé a golyókat. Így egy kör átlagosan 4-5 percbe telt.
Nagyon jó teljes testes gyakorlat, széles variálási lehetőséggel: C&P helyett lehet PushPress vagy dupla snatch vagy akár guggolás is. El is fáradtam benne rendesen.

Egy kevés snatch a végére (az időt most nem mértem, de tuti, hogy a 3,5-4 perc, mert a ritmusom állandó), no meg persze a tépkedés.

Holnap kedd és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: