csütörtök, január 19, 2012

Erő és Egykezes Swing

Ma ismét eljött egy nyugis edzésnap:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. TGU: (1-1)x@8, (1-1)x@16, (1-1)x@24, 5x(1-1)x@32

  3. Clean&PushPress + RT-s evezés + Szumó-elemelés: 2 lépcsőben fel, majd
    3 kör: (5-5)@44 + (5-5)@48 + 5x(@44+@48)

  4. Egykezes Swing Piramisban: Minden percben 10-10 ismétlés karonként, a percből maradék idő pihi: @24, @32, @36, @40, @44, @48, (itt egy extra perc pihenő) @44, @40, @36, @32, @24. 12 perc alatt 220 ismétlés. Piszkos fárasztó tud lenni.

  5. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 65 db, azaz +5 az eddigiekhez képest

  6. SMR
Ma ismét a TGU volt a kiemelt célgyakorlat. Meg még lesz jó darabig.

Az erőkörökben két új gyakorlatot is beraktam: a ritkán végzett láblökéses nyomást és a még ritkábban előszedett szumó-elemelést. A push-pressben ráadásul minden minden kilökést egy clean előzött meg.
Már a múlt héten is éreztem, hogy a TGU után nem célszerű állva nyomó gyakorlatot (MP, C&P, BUP) berakni, mert számomra ez a pár TGU a váll stabilizáló izmait tekintve igencsak megterhelő. Hiába, gyenge vagyok, mint a tavaszi harmat. Így lett helyette a láblökéses nyomás. Elég volt azért az is, mert nagyon szokatlan.

Az edzés végi egykezes swing piramis hozta a maga brutális báját. Nem is értem, hogy a kettlebelles körökben mostanság elharapózott 10000 swinges kihívásnak mi értelme, amikor 100-200 intenzív swing totál ki tudja ütni „azembergyerekit”. Megfelelő méretű golyóval és intenzitással végrehajtva. Persze, lehet ismét a tavaszi harmat szindróma beszél belőlem...

A tépésben emeltem 5 darabbal az adagot, így most már 65 darabnyi kupacot szecskáztam fel 8 nagy és 8 kisebb tépéssel.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: