csütörtök, augusztus 08, 2013

SK12 - Könnyű (kettlebell)

Kora esti edzés a kertben. Csak ekkor mertem rá vállalkozni, de így is ömlött rólam a víz, pedig nagyon nem feszítettem meg magam. Végig egy @32-es golyót nyűttem:
  1. BUP: 5x(5-5)x@32, olyan régen volt már, ideje volt kicsit feleleveníteni
  2. Snatch: 10x(minden két percben 20 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, összesen 200x@32
  3. APUP 3/2 (kötélen): 1-2-3-4-5-6-4, 5. Minden fok után annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés
A snatch ebben a melegben nagyon fogós volt, pedig minden két percben toltam le 20 ismétlést, de nagyon nem volt levegő a környéken.
A húzódzkodásban most kötélen nyomultam. Na ez (legalábbis még most úgy érzem) nem baszogatja a könyökömet. Nemhiába húzódzkodtam én tavaly ezen a vastag Killer Rope-n, amikor a dupla @36-os létrákat végeztem. Bár akkor a fogáserő miatt köteleztem, de ezzel automatikusan elkerültem a nagyobb mennyiségű húzódzkodásokat a vastag hintavason. Most már tudom, hogy ez nem is alkalmas rendszeres húzódzkodásra.

Az edzés utáni „turmix” egy majd fél dinnye. A hűtőből. Hihetetlen mennyiséget lehet ebből bezabálni, utána tényleg úgy érzi az ember gyereke, hogy mozdulni sem bír...

Holnap péntek és strand.

Nincsenek megjegyzések: