péntek, augusztus 16, 2013

SK16 - Könnyű (termi edzés)

Ma ismét Jaga. Elvileg holnap mentem volna, de egész napos programot tervezünk és mivel amúgy is könnyű nap következett, így kimentem (a tegnapi masszázsnak hála, még izomlázam se nagyon volt):
  1. Nyomás ferdepadon kézisúlyzókkal: 5x5x(42,5kg-42,5kg)
  2. APUP 3/4: 20x(minden perc elején 3 ismétlés, a többi pihi)

  3. Szántolás (húzás is) 100kg + Snatch kézisúlyzóval 30kg: 5x(kb. 16 méter szán + 20 snatch, minden ismétlésnél kézcsere, mind a padlóról indult), a körök közt 2 perc pihenő
Az elmúlt pár edzésen direkt nem húzódzkodtam, mert le akartam tesztelni, hogy tutira attól fájt-e a bal könyököm. Ma ismét előszedtem és valóban, most este már újra érzem. Úgyhogy egy darabig ki kell hagynom ezt a gyakorlatot, mert hiába tértem át itthon a köteles húzódzkodásra (illetve a Jagában is rendes húzódzkodó van, többféle kéztartással) a vastag csövön történt sok húzódzkodás által okozott rombolást ki kell pihenni. Még mielőtt más mozdulatnál is be nem kavar, vagy tartósan be nem gyullad a túlterhelt szalag.

A mai tüdőszaggató rész szántolás kézisúlyzós szakítással keverve 5 körben. Iszonyat zajjal jártam, meg kárral is, ugyanis a második kör végére elnyírtam egy ujjnyi vastag csavart, ami az egyik oldalon a talpat rögzítette a szán szerkezetéhez. Szerencsére egy csavar még megmaradt, de azt is rendesen eldeformáltam, így a többi kör esetén már csak odafelé tudtam tolni, visszafelé húzni kellett. Az is érdekes meló a betonon. Szabályos csíkokat csiszoltam rajta :-)

Edzés végén még pörgettem kicsit egy 20kg-os tárcsát. Már évek óta nem végeztem, de ennek ellenére úgy ment, mintha állandóan ezt csinálnám. Kérdezték is, hogy cirkuszba készülök? :-)

No meg jó sokat pofáztam (szigorúan a gyakorlatok között), mert sok ismerőssel találkoztam.

Az edzés utáni „turmix” szalonnasütés volt, de én házikolbászt sütöttem. Jó sokat :-)

Holnap szombat és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: