csütörtök, augusztus 15, 2013

SK15 - Nehéz (termi edzés)

Déli edzés a teremben. Nagyon kevesen voltak (azok is lányok: nagyon felkapta ezt a termet a női nem mostanság, ráadásul keményen edző lányok, pedig ez nem éppen egy női gépes terem, hanem egy keményvonalas, szabad súlyos, erős emberes és erőemelős terem), úgyhogy kényelmesen lehetett melózni:
  1. Nyomás állva rúddal: 5x2x80kg, 10x60kg
  2. Szumó elemelés rúddal: 10x(minden 90 mp elején 1 ismétlés, a többi pihi)x210kg, 10x170kg
  3. Farmerjárás: 5 perc alatt amennyi megy: 8 tornáchossz - kb. 8x16m)x(85kg-85kg) 

  4. Lábemelés függeszkedve: 5x10

  5. 1 óra teljes testmasszázs: már itthon, házhoz járó masszőrtől. Tiszta Hawaii...
A nyomás nyögvenyelős volt, eredetileg 3 ismétléseket szerettem volna, de maradtam a dupláknál. Ellenben öt sorozatot toltam a tervezett három helyett. Az összismétlés így megvolt és legalább nem szakadt rám egyik ismétlés sem :-)

A szumónál 210kg volt a gyakorló súly (+ szorítók, hogy ne kelljen rendezgetni közben). Egy biztonsági 90 mp-es időintervallumot húztam végig 10 sorozatban. A végén a 10x170kg komoly meló (ez természetesen nem pattintós ismétléseket jelent, hanem lerakom, újrafogok, emelek típus, vagyis valódi deathlift).

A farmerben hoztam a múltkor felállított 8 hossznyi csúcsot, pedig most volt előtte felhúzás is. Elmehetek vízhordónak.

Mivel úgyis függeszkedéssel zártam volna, végeztem közben 5x10 lábemelést. Ha már úgyis lógok... A rúd olyan magasan van, hogy rajta lógva, a talpam kb. 25 cm-re van a talajtól. Végre egy jó magas húzódzkodó.

Amikor hazaértem, akkor jött a masszőr, először Bettit, majd engem gyúrt át. Ennyi luxus jár :-)

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: