szerda, augusztus 28, 2013

SK21 - Könnyű (termi edzés)

Egy kevés izmoslázam lett tegnapról, de inkább csak annyi, hogy érezzem, nemcsak a háj reng rajtam. Ma ismét termi edzés következett:
  1. Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal + Döntött törzsű evezés: 5x[5x(42,5kg-42,5kg) + 5x130kg]
  2. Egykezes evezés kézisúlyzóval + Tárogatás ferde padon: (10-10)x50kg + 10x12kg, (10-10)x60kg + 10x14kg, (10-10)x70kg + 10x16kg

  3. Snatch kézisúlyzóval 30kg: 50x30kg, folyamatos végrehajtás, minden ismétlésnél kézcsere, mind a betonról indult

  4. Függeszkedés: normál, egy kézzel, törölközőn, ameddig megy
  5. Hídtartás: 5x(30mp meló, 30mp pihi)
Az 5x5-ös erőrészt most szuperszettben toltam. Mintha a nyomások egy leheletnyivel könnyebben mentek volna, annak ellenére, hogy tegnap volt egy jó kis nyomásos szösszenet.
Következett egy 10 ismétléses munkás rész, szintén szuperszettben. A tárogatásnál törekedtem a nagy mozgástartományra, a lassú végrehajtásra, véghelyzetnél 2 mp-ig kitartottam. Azaz inkább a nyújtás jelleg dominált, így nem is kell nagy súly hozzá.
A lihegtetést a kézisúlyzós szakítás jelentette. Lihegtem is, ugyanis egy nagy zápor után voltunk, kisütött a nap és olyan párás lett a levegő mint egy szaunában. Természetesen az udvaron lóbáltam.

Holnap csütörtök és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: