kedd, augusztus 13, 2013

SK14 - Könnyű (kettlebell)

Délutáni edzéske. Árnyékban toltam, de meleg volt piszkosul:
  1. Dupla C&P: 20x(minden 45 mp elején 1 ismétlés, a többi idő pihi)x(@40-@40)
  2. Összetett gyakorlatsor: 5 kör, minden 3 percben kezdtem neki, körön belül nincs megállás
    1. Renegát evezés fekvőtámasszal vegyítve: (5-5)x(@40-@40)
      Dupla clean: 5x(@32-@32)
      Dupla snatch: 5x(@24-@24)

  3. Tépésgyakorlás: RTPia 10 db
  4. 1 óra kerti munka
A kényelmes tempójú nyomások után (azért lefőttem benne) a teljes kint lévő golyóparkomat mozgósítottam egy kis köredzéshez. (A két @24-t és a két @32-t szoktam bemelegítéshez felhasználni.)
Az összetett gyakorlatsorban egy kör kb. másfél percnyi mozgást igényelt, a maradék idő volt a pihi. Azaz 1:1 arányú volt a mozgás és a pihenés aránya. Ez 32 °C-ban azért elég ütős arány :-) pláne, hogy azért nem voltak túl könnyűek gyakorlatok sem. Ennyi meg kellett, hogy jobban csússzon az őszibarack.
Egy kis kerti munkával zártam, kipróbáltam az újonnan vett rávágó ágvágót. Frankó egy szerszám, hatalmas az erőkarja, csuklónyi ágakat lehet vele kettévágni.

Holnap szerda és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: