szerda, június 09, 2021

5 ismétlések /13 + Pfizer1

Eső és eső és eső. Néha félórákra előbújik a nap, de aztán ismét eső. Amúgy 20-22 fok, kellemes hegyvidéki nyár :-)

 A mai meló:

  • BUP + Húzódzkodás: (5, 4, 3, 2, 1)x(@20 + @24 + @28), azaz csökkenő ismétlésszámú súlylétrák + minden sorozat után 5 húzonc
  • Invertált evezés: minden percben elkezdve
    • 5x5 köteles
    • 10x5 párhuzamos és normál fogás váltakozva
  • Fekvőtámasz állványon: 10x5, minden percben, mély és lassú kivitelezés
  • Térdemelés függeszkedve: 5x10
  • Fogáserő:
    • Téglás tartás: 3x(15mp-15mp), kis pihikkel
    • Függeszkedés: 30mp-30mp egykezes + 60mp normál, folyamatos végrehajtás
Ennyike.
A fő részben most csökkenő ismétlésszámúvá szerveztem a szokásos BUP súlylétrákat, persze minden létrához 5 húzonc tartozott. Egyúttal fel is mértem, hogy ha tartom a létrafokok között a 10-15 mp pihit, akkor bizony még nagyon messze vagyok az 5 ismétléses létráktól. Persze, ha többet pihizek, akkor mennek, de akkor meg már nincs értelme a súlylétrának. Így, hogy csökkenő ismétlésszám volt, nincs vele gond.
Két kötött időbeosztású gyakorlat követte. A múltkor 30 illetve 45 mp-s adagokban voltak az egyes sorozatok, most inkább fix egy percre raktam őket. Így sokkal szebb és lassabb kivitelezést kaptam.

Külön lihegtetős nem volt, ugyanis edzés után megkaptam a Pfizer első adagját. Remélem semmi komoly mellékhatása nem lesz. Mindenesetre holnap nem csinálok semmi megerőltetőt (edzés amúgy sincs), holnapután meg majd meglátom.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: