szombat, június 19, 2021

5 ismétlések /18

Jó meleg lett, sőt az itteni időjáráshoz képest igencsak szokatlanul meleg. A teraszon 31 fokot mutatott a hőmérő (kora délután) amikor elkezdtem a mai mozgolódást. Annyi különbség van a síkvidéki hőhullámhoz képest, hogy itt estére 12-16 fokig lehűl a levegő (legalábbis eddig), azaz éjszaka simán lehet aludni.

A mai edzéske a programnak megfelelően sok-sok 5 ismétléses sorozat, de egyrészt nem volt direkt lihegtetős (31 fokban nem szándékozom megölni magam), másrészt a terhelés is alacsony, hiszen kihagytam a súlylétrákat:

  • DuplaMP(2x@24) + Húzódzkodás: 5x(5 + 5), minden három percben kezdtem neki
  • BUP@24 + Invertált evezés kötélen: 5x(5-5 + 5), minden három percben kezdtem neki
  • Fekvőtámasz állványon + Egykezes evezés golyóval@40: 5x(5 + 5-5), minden három percben kezdtem neki, a fekvők lassúak és mélyek
  • Térdemelés függeszkedve: 5x10
  • Fogáserő:
    • Téglás tartás@28: 3x(20mp-20mp), kis pihikkel
    • Függeszkedés: 30mp-30mp egykezes + 60mp normál, folyamatos végrehajtás
Ennyike.
Nem voltak nagy súlyok, de a sok sorozat és a meleg azért lefárasztott.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: