szerda, június 23, 2021

5 ismétlések /20 + Kerékpár

Tegnap hazahoztuk a teremből a még ott lévő golyókat: @48, @44, @36 és @32. Szépen meg voltak takarítva, egyáltalán nem voltak porosak. Ügyelnek a tisztaságra :-). No meg hazakerült a Fat Gripz is, ennek nagyon örülök. A vastag függőleges fogás (kötél) mellett most már lesz vastag vízszintes fogás is. Nagyon hiányoltam.

Pár napja felraktam a Willhaben-re az egyik @36-os golyót kerek 100€-ért, elvileg holnap egy voralbergi vásárló egy itteni ismerőse jön is érte. Egy @28-as golyót fogok az árából venni, így lesz egy @28-as párom. Kell a súlylétrákhoz. Azt meg be kell ismerjem, hogy már régen nyúltam a két @36-os golyóhoz nyomásügyileg. Amúgy meg lehet felemás golyópárral is nyomni, mint ahogy azt teszem is. Kisebb golyópár esetén jó a két egyforma, mert azért a @24-@28 páros csak nem olyan mint a @28-@28. De nagyobb golyópárnál igazából meg nem hátrány a 4kg-os eltérés. A lényeg, hogy nem volt kihasználva a két egyforma @36. Elég lesz belőle egy is, és lesz egy @28-as párosom. (A teremben volt egy @28-as golyó, azaz ott tudtam két @28-as golyóval melózni, de oda majd csak valamikor ősszel megyek vissza.)

Ma egy hirtelen ötlettől vezérelve reggel 7 óra körül elmentem egy kicsit kerékpározni a völgyben: 15,5 km sikerült 51 perc alatt. Az GPS App szerint az összes emelkedés-süllyedés 86 méter. Volt hogy 36 km/h sebességgel gurultam lefelé, de olyan is volt hogy 10-12 km/h sebességgel araszoltam felfelé.  Azaz nagyon nem egy alföldi tekerjünk át Szoboszlóról Hegyesre típusú biciklizés. Emlékszem, ott 24 km 55-58 perc alatt lett meg, úgy, hogy volt benne 2-2 km városban tekerés is.

Kora délutánra ismét 27-28 fok lett, de ismét élénk szél, úgyhogy lehetett most is edzeni. Persze, lehet már hozzászoktam:

  • BUP: 10x(3-3)x@32, 2-3 perces pihikkel, hát ebben a melegben nem siettem el :-)
  • Húzódzkodás létrák: 3x(1, 2, 3)x(+@12)
  • Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel súlylétrában: 5x@20 + 5x@24 + 5x@28, 3 sorozat
  • Egykezes betámasztott bicepsz: 5x@12 + 5x@16, 3 sorozat
  • Lábemelés függeszkedve: 2x10
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 24-26 közepes tépés (két újságkupac)
    • Függeszkedés FG-n: 5x(30mp + 30mp pihi)
Ennyike.
A BUP-ban ma elővettem a @32-t, azzal volt gyakorló/ismétlő (régen nyomtam már vele) 10 sorozat 3-3 ismétlésekkel. Kényelmes 2-3 perces pihikkel. Ebben a melegben nem lehet rohanni :-). A húzódzkodásban három kis létrát húztam a @12-es golyóval. Ezzel a két gyakorlattal el is telt az idő, így két súlylétrás gyakorlatot raktam még be. Ott nincsenek nagy súlyok (ráadásul a bicepszben csak két létrafok alkotja a létrát) így hamar lehet tolni. No meg a súlylétrának a kis pihenő a lényege.
Lábemelés és fogáserő a végére. Külön lihegtetős nem volt, azt most reggel letudtam.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: