hétfő, június 28, 2021

5 ismétlések /22

Visszamelegedett az idő, 28-29 fok. Szerencsére enyhe szél fúj, így a teraszon simán lehet edzeni. A gyékények kiválóan árnyékolnak, de a levegőt nem fogják meg. A mai edzéske:

  • BUP: 3x(2-2, 3-3, 5-5)x@32, létrák, összesen 30-30 ismétlés
  • Húzódzkodás létrák: 3x(2, 3, 5), összesen 30 ismétlés
  • Egykezes evezés golyóval: (5-5)x(@32, @36, @40, @44, @48, @48, @48, @48), gyakorlás jelleg
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@24, hú, ez nagyon-nagyon régen volt, emlékeztető sorozatok :-)
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 12-13 könnyű tépés (egy kis újságkupac)
    • Függeszkedés vastag kötélen: 5x(30mp + 30mp pihi)
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
Ennyike.
A BUP-ban ma ismét egy kis erőjellegű gyakorlás, a múltkor 10x(3-3) volt, ma pedig kis létrákba szerveztem ugyanezt a mennyiséget. Húzódzkodás követte (nem kötöttem fel súlyt), majd egykezes evezés. Ha már itt figyel a teraszon a teljes golyóparkom, akkor átmozgattam a nagyobb golyókat is. Volt négy sorozat (5-5 ismétléssel) emelkedő súllyal (ez jó lesz súlylétrának később), majd ismét négy sorozat (5-5 ismétléssel) gyakorló jellegű evezés a @48-as golyóval.
Padlónyomással fejeztem be. Ez a gyakorlat régen nagy kedvenc volt, de utoljára három éve volt rendszeres gyakorlat az edzésben. Azóta a blog szerint vagy háromszor vettem elő, valahogy kikerült a látókörből. Most felújítom, jó lesz a lassú fekvőtámaszokkal váltogatva. Még szerencse, hogy csak a @24-es golyót vettem hozzá elő, mert bizony az első 1-2 sorozatban éreztem, ahogy ropog a vállam, a szalagok keresték a mozdulatot. Egy darabig maradok is a @28-as golyó környékén, át kell ezt ismételni.
Egy kis fogáserővel és lábemeléssel fejeztem be.

Nincsenek megjegyzések: