csütörtök, június 17, 2021

5 ismétlések /17

A mai edzéske:

  • BUP + Húzódzkodás: 5x@28 + 5x@24 + 5x@20 + 5, három csökkenő súlylétrás BUP sorozat húzonccal
  • Invertált evezés: 10x5, minden percben kezdve, kétféle fogást váltogattam
  • Súlylétrás karprogram: 3 sorozat
    • Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 5x@20 + 5x@24 + 5x@28
    • Egykezes betámasztott bicepsz: 5x@12 + 5x@16 + 5x@12
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 18-20 nehéz tépés
    • Függeszkedés: 3x(20mp-20mp) egykezes + 60 mp normál, összesen 3 perc folyamatos lógás
Ennyike.
A BUP-os súlylétrában ma csökkenő súllyal dolgoztam, azaz a pár bemelegítő sorozat után @28-tól lépkedtem lefelé. Ez nyilván könnyebb, mintha emelkedne a súly, ezért 5-5-5 ismétlések voltak fokonként az emelkedős létra 3-3-3 ismétlései helyett. Minden létra után 5 húzonc.
A második gyakorlat 10x5 kötött idejű invertált evezés. Ez egy kis mennyiségi rész.
A harmadik páros tricepsz-bicepsz, de most mindkét rész súlylétrában. Illetve a bicepsznél @12-@16-@12 volt, mert a @20 létrában felejtős. Még így is elég fogós volt (azért az invertált evezés sokat kivesz), ezért a @16 után a harmadik létrában ismét a @12 volt soron.
Fogáserő követte, tépkedtem majd függeszkedtem. Elég sokat :-)

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: