csütörtök, május 12, 2022

4x(5x5) és panel-farmer

Továbbra is nyárias idő 26 (!) fokkal. Azért ez itt nagyon szokatlan május közepén. Mondjuk este meg egy hatalmas zápor is feljött.

Ma - igencsak meglepő módon - nagyon sokan voltak a teremben. Nem csoport volt, hanem sok egyéni sportoló. Nem helyiek, de láthatólag nem ismerték egymást, azaz véletlenszerű vendégek. Emiatt kicsit átrendeztem az edzést, a szokásos összetett gyakorlatkupac(ok) helyett 4x(5-5) gyakorlatot végeztem. Így nem zavartam senkit és engem sem tartottak fel. Hiszen egyszerre csak egy állomáshelyet foglaltam:

  • DuplaMP + Lépcsőzés: 5 + (3x20 lépcső kettesével), öt sorozat
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval + Lépcsőzés: (5-5)x45kg + (3x20 lépcső kettesével), öt sorozat
  • Lehúzás csigán: 5x(összes kis + 3 nagy), öt sorozat
  • Vízszintes mellnyomógép: 5x(12, 14, 16, 15, 14 lap), azaz itt is öt sorozat
  • Panel-farmer piramisban: (2x20 lépcső)x(2x@20, 2x@24, 2x@28, 2x@32, 2x@28, 2x@24, 2x@20), 12 perc alatt sikerült a 14 menet
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), normál 2x60mp (kétféle fogás)
  • Szauna: 1 kör kristály, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Nagy súlyok, 5x5-ös kupacban: kemény volt. Végig koncentrálni kellett. A mai lihegtetős panel-farmer  volt, de piramisban. Összesen 7 különböző golyópárt vittem, mindegyiket kétszer. Minimális pihiket próbáltam tartani, így 12 perc alatt lettem kész. Elég is volt :-).

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: