péntek, május 06, 2022

Függőlegesek és Kar

Borongós, de kellemes idő. Kora délután jutottam ki a terembe:

  • Húzódzkodás + C&P  + Lépcsőzés:
    • 3 + 3, két sorozat
    • 3-as létra (lépcső is benne), két létra
    • 3 + 3, négy sorozat
    • Összesen 30 húzonc (kétféle fogás), 30-30 felvétel és nyomás + 12x20 lépcső kettesével
  • Bicepsz rúddal állványon: 10x5x40kg (5 féle magasságon), minimális pihi
  • Ferde fogós letolás csigán piramisban: (6. laptól kedve laponként lépkedve lefelé majd két laponként vissza)x(5 ismétlés), összesen 16x5, pihi nélkül
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 4x(4 gyakorlat 15mp meló + 30mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), normál 2x60mp
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A fő részben most csak maximum 3 ismétlésekkel melóztam, súlyt sem kötöttem fel a húzódzkodáshoz illetve kevesebb lépcsőt mentem. Ez utóbbi oka az volt, hogy nem akartam nagyon lihegtetőssé tenni a fő részt, mert szerettem volna kötelezést a végére.
Két kar gyakorlat követte, majd a rázókötél. Itt 16 sorozatot toltam, kemény volt!
Egy kis függeszkedés, majd szauna.

A fürdő nagy tavából két munkás elkezdte kézi erővel kiszedegetni a hínárt. De csak a méteres vízből, a belső 3 méter mély részt nem tudják ilyen módon megtisztítani. Ráadásul csak az egyik volt a vízben (egy spéci ruhában), a másik a parton kupacolta a hínárt. Ebből én nem sok érdemlegeset nézek ki. A szauna tó már olyan, hogy sima úszásnál is érződnek a hínár szálak az ember testén. Lent a mélyben meg maga a dzsungel van.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: