péntek, március 26, 2010

C&P&PullUp + FGB


"A 6. már aerobik" típusú edzés késő délelőtt. A kisterem üres, így kedvenc zenémre:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő jellegű edzés

  2. C&P&PullUp: (7-7)@40, (6-6)@40, ... (1-1)@40-ig, a sorozatok után 4x(+@24)

    II. rész: Erőállóképesség

  3. FGB 3 kör az alábbiakból, a körök közt 1 perc pihi:
      Snatch (20-20)@24
      Dupla Clean 5x(@32-@32), letétel nélkül
      Swing 20x@40
      Hídtartás 1 perc - Most mertem először végezni a törés óta!

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. Rúdtartás állványról egy kézzel: 4x(jobb 80-100kg, bal 60-70kg)
  5. Kézisúlyzó emelés és tartás (szélső tárcsa): 3x(12kg-12kg)x(ameddig megy!)

  6. SMR kimaradt: elfelejtettem, pedig átvittem!
A C&P-ben (7-7) ismétlés elsőnek, ez új csúcs. Igaz, hogy ez már aerobik tartomány, de a kíváncsiság nagy úr! Már a múlt edzésen is könnyen ment az 5x(5-5), gondoltam, csak megnézem már, hogy akkor mennyi, az annyi. Aztán innen lépkedtem vissza egészen (1-1)-ig. Közben húzódzkodás a @24-gyel.

A melegítés során (+10kg)-mal mindössze 10 ismétlést tudtam húzódzkodni. Mondjuk a szerdai nap miatt elég nagy izomlázam van a hátamban (sőt, óriási), de ez akkor is elég kevés. Ez van.

Egy kis FGB-szerűség: már nagyon régen volt. Bepróbáltam közte a hídtartást is. Még a múlt héten fájt tőle a lábujjam, de most már totál jól működött. A jövő héten jöhet a fekvőtámasz, aztán a renegát evezés. Ezeknél nagyobb terhelés éri a lábujjakat, mint a sima hídtartásnál.

Hétvégén pihi, esetleg kártya (meg persze Gripper).

Nincsenek megjegyzések: