szerda, március 03, 2010

Erő: A 6. már aerobik...


Ma erő jellegű edzést tartottam. Feszítések, néhány gyakorlat, ott is kicsi ismétlésszám:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő gyakorlása

  2. MP ülve (CoC 1,5) + Húzódzkodás: (5-5)x@32 + 5x(+20kg), 3x[(3-3)x(@32+5kg) + 3x(+30kg)]
  3. Padlónyomás + Egykezes evezés kézisúlyzóval: (5-5)x@40 + (5-5)x87,5kg, 2x[(3-3)x(@40+5kg) + (5-5)x97,5kg], gurtnit használtam az evezéshez

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  4. Egykezes evezés csigán RT-vel: 3x(3-3)x(-2lap)
  5. Kézisúlyzó emelés és tartás: 3x(14kg-14kg)
  6. Kézisúlyzó tartás: (30kg-30kg) ameddig megy

  7. Nyújtogatásoska
A golyók aljára a neodym darabkákkal rögzítettem a két összeragasztott 2,5kg-os tárcsát. Kellett valami nehezítés, hogy 3 ismétlések körül maradhassak.

Vittem az SMR hengert is (3 hét óta először), de csak zuhany után jutott az eszembe. Sebaj, legalább már kivittem. Következőleg használni is fogom.

A 1.5-es CoC-ot az egyik nagydarab srác hosszas erőlködések után egyszer koccig tudta nyomni! Méghogy a gyúrósok nem erősek. :) Ja, én meg hússzor. De hát én csak félig vagyok testépítő...

Egy másik srác (olyan 75 kg körüli) állásból indítva 10 frankó haskereket tud! Saját testsúllyal guggolás + fekvenyomás + felhúzás összesített ismétlése 90 körül van! Nem semmi!

Tegnap volt még egy pakli Tacticalos francia is, csak hogy el ne felejtsek tépni.

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: