szombat, március 13, 2010

CPP + Snatchecskécske


Délelőtt volt egy kis szabadidőm (persze ma is meló), így
    1 Pakli (55 lap) francia
Ez most nem Tacticalos, hanem egy keskenyebb, magyar gyártású csomag.
Mit ne mondjak, megizzasztott a dolog: elbabráltam vele vagy 50mp-t is. Szóval kártya és kártya között van ám különbség. Úgyhogy messze még az az idő, amikor nagy arccal lehet mondani: "Simán eltépek egy franciát, vazzeg!", mert kezedbe adnak egy olyan csomagot, hogy csak nézel ki a fejedből.
Pontosabban lehet mondani, de akkor vinni kell a saját, megszokott paklidat, ami lehetőleg már előre be is van tépve :)

Délután edzés. Jó sokan voltak a teremben, mindenkinek ma jutott eszébe, hogy edzeni kék-ződ. Szerencsére a kisterem üres volt, így elvoltam, mint a befőtt:
  1. Bemelegítés

    I. rész: A "6. már aerobik"

  2. Clean&Press(+ CoC1.5) + PullUp: 5x[(5-5)@40+ 5x(+@24)]
  3. Padlónyomás + RT-s evezés: 3x[(5-5)@40 + (5-5)x43kg]

    II. rész: Erőállóképesség (Bizony ám, kiskomám!)

  4. Snatch: 5x[(10-10)@32, minden 20 után 30mp pihi], f@sz@ volt!

    III. rész: Fogáserősség: Atlasz készlet

  5. Kézisúlyzó emelés és tartás (szélső tárcsa): 3x(12kg-12kg)x(ameddig megy!)
  6. Kézisúlyzó tartás: (30kg-30kg)x(ameddig megy!)

  7. SMR
Lehet hogy a front, vagy a déli sült csirke combok, vagy az atom, a Clean&Press nagyon ment: 5x(5-5) sosem sikerült, pláne ilyen könnyedén, mint ma. Lehet erősödtem? Biztos nem, inkább csak ki voltam már éhezve egy nagyobb terhelésre.

Ennek örömére a végén egy kis snatch. 5x20-as adagban, köztük fél perc pihikkel. Ezt is inkább a lábam miatt, nem akartam egyszerre hosszabb ideig terhelni. Nagyon jól esett a dolog! (Na, nem a lábamra)

Egy kis fogáserősség és kész. Naaaaaagyon jó kis edzés volt, ezért szeretek edzeni!
(Először, először, először, először, először, először, először)

3 megjegyzés:

Betti az egyre türelmetlenebb szoboszlói... írta...

Én meg már szeretném áztatni magamat az Aqua Palace barlangfürdőjében, szóval csak finoman azzal a terheléssel...!!

Sanyi, aki felnőtt gyerek lett írta...

Én az ujjtörés következtében már utálok melegvízben ücsörögni, szaunázni, masszíroztatni, vízsugárral püföltetni a hátam (ami már nincs is), sodortatni magam egy úszógumin a sodrófolyón, főni a buzgárokban: egyszóval más ember lettem.

Betti anyu írta...

Akkor megyek egyedül! Ez nem okoz nekem gondot kisfiam :-D