péntek, március 19, 2010

Erő és az új barát


"A 6. már aerobik" típusú esti edzés golyókkal. Jó sokan voltak a teremben, de a kisterem szokott módon üres. Így majd egy hónap kihagyás után R A M M S T E I N ezerrel:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Gyakorlás és Piramis

  2. Húzódzkodás piramisban: 10, 3x(+@24), 3x(+@32), 2x(+@40), 1x(+@40+@8), 3x5x(+@24)
  3. MP: (5-5)x@24, (5-5)@32, 6x(3-3)x@40
  4. Padlónyomás + Egykezes evezés kézisúlyzóval: 3x[(5-5)x@40 + (5-5)x87,5kg]

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Dupla C&P: 20x1x(@32-@32), azaz minden ismétlés letett golyókkal indult és közben 2x magnéziáztam is
  6. Snatch: 5 perc Snatch @24 - 141db, a 140 a múlté :)

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  7. Erőkar tégla: 3x(5-5)
  8. Kézisúlyzó tartás: (30kg-30kg)x(ameddig megy)

  9. SMR, fetrengés
A mostanság végzett sok-sok saját testsúlyos húzódzkodás-variáció érezteti a hatását: határozottan jobban megy a dolog. Pedig még nincs is kész a saját húzódzkodóm a kisteremben és 103kg vagyok, nem 98, mint nyáron. Lehet erősödtem? Á, biztos nem, csak kopnak a golyók...

A PullUp-ok után egy kevés MP-s gyakorlás most @40-nel, majd egy gyors szuperszett.

Nem álltam meg, hogy ne próbáljam én is ki a dupla C&P-t a két @32-vel. F@sz@! 20 ismétlésre mentem, de mivel hirtelen felindulásból elkövetett gaztett volt a testem ellen, így az időt sajnos nem mértem.
Ez a gyakorlat előlép egy 5 perces MetConná: mennyit bír a Sanyi gyerek 5 perc alatt végezni belőle? Nagggggyon tetszik a dolog! Olyan izzadást produkált, hogy csak na. Pláne, hogy előtte azért csak erő jellegű tökölődés volt, így attól alig jöttem izgalomba :)

2-3 perc beszélgetés, majd egy 5 perces snatch-teszt @24-gyel. 20-anként volt kézcsere: pont 2:30-nál volt meg 80db. Ott pihiztem kicsit, majd még leküldtem 3x20+1 -et. 4:50-nél aztán abbahagytam, ekkorra lett meg a 141. Így 1-gyel megdöntöttem a nyári 140-et. :)) Hagyni kell még sikerélményt máskorra is!

Mellékesen szerdán egy jó 1ft-os nagyságban felszakadt a bal tenyeremen egy bőrkeményedés, ami most szépen tovább szakadt. A swing volt a ludas a dologban, meg én, hogy ebben a nagy lábujjtöréses mizériában hagytam púposra hízni azt a bőrkeményedést.

Apropó lábujj. Szerdán az Aqua-Palace látogatáskor levettem az 5,5 hete fennlévő sínkötést: gyógyultnak minősítem a törést. Elegem van a sántikálásból, a hóesésben is szandálban menésből, a szemeteszacskós zuhanyozásokból. Meguntam.
A mozgástartománya jelentősen leszűkült, így minden este kicsit tornáztatni szoktam. :)

Most két nap pihi, pontosabban vasárnap Aqua-Palace a gyerekekkel. Mert Szobin lakni jó!

3 megjegyzés:

Balázs Csata írta...

Ez igen, ez után jár a 2 nap pihenés :)Sanyinak, a Szobiwellnessgyereknek :)

Sanyi, aki mindenhova gyalog jár írta...

Hát, ha már majdnem azuccavígibe építették!

Mindig értetlenül olvasom, amikor pl. "Ma bjj-re mentem, de nem tudtam parkolni, így másfél óra felesleges kocsikázás", stb.
A nagyvárosi ember negyed életét az autóban, buszban, villamoson, stb. tölti. Biztos sokat olvasnak... :)

Balázs Csata írta...

Sokat olvasnak bizza...:) amúgy 17 km-re van és midkettő BP, és nem ritka, hogy beáll a forgalom vagy nincs parkoló 800-1000 m-es sugarú körben!Pedig vágom a környéket!