kedd, március 09, 2010

Szobrászat: Hát domináns nap


Sajnos csak késő este tudtam kimenni a terembe, ahol testépítő jellegű izomtömeg-edzést végeztem. A hangsúly a hátra helyeződött, kevés váll kiegészítővel:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Hát domináns szuperszettek

  2. Húzódzkodás + Mellről nyomás ülve rúddal: 10 + 10x40kg, 3x[10x(+10kg) + 10x60kg]
  3. Egykezes evezés + Madárijesztő: (12-12)x67,5kg + 12x50kg, 3x[(8-8)x87,5kg + 12x60kg]
  4. Evezés ülve csigán + Csuklya kézisúlyzókkal: 3x[16x(összes lap+15kg) + 10x(30-30kg)]

    II. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  5. Tárcsás bicepsz: (3-3)x15kg
  6. "Világ körül": (1-1 kör)x(2x20kg)
  7. Tárcsaforgatás: (6-6 majd váltott kézzel 6-6)x20kg
  8. Kézisúlyzó tartás (szélső tárcsa): 3x(12kg-12kg)x(ameddig megy!)
  9. Kézisúlyzó tartás: (30kg-30kg)x(ameddig megy!)

  10. Nyújtásocska (zárt a terem)
Semmi feszengés, majdnem tipikus hát-váll nap, csak éppen szuperszettben.

A fogáserősség azért lett ilyen sokféle, de kevés sorozatos, mert az egyik srác nagyon érdeklődött: bemutatóztam és az lett az edzés. Fő a változatosság. Na az volt.

Holnap felülvizsgálat, csütörtökön, pénteken meló. Remélem egy edzést be tudok valahova szúrni.

Ma a teremben "tükörvizsgálatot" tartottam. Hát siralmas. Azért a bő 1 hónap szinte teljes alsótest edzésmegvonás + Metcon-hiány + a sok feltett lábbal gyógyulgatás már kezd mutatkozni rajtam: mint egy jóllakott óvodás. De sebaj, ennek is vége lesz egyszer.

2 megjegyzés:

Anyuka írta...

Na akkor téged a Süni csoportba vigyelek ma reggel, vagy inkább a Mazsolába kisfiam?

Sanyi, az óvodás gyerek írta...

Inkább a cukrászdába, ha lehet...