csütörtök, március 18, 2010

Kártyatépés és az új barát


Ma pihinap, pontosabban Gripper-nyomkodás és kártya.
A tépések nem egyszerre voltak, hanem a nap folyamán szétszórva, amikor volt egy pici szabadidőm:

  • 1 pakli (55 lap) Tacticalos francia
  • 1 pakli (33lap) magyar kártya 4 felé
  • 2 pakli (66lap) magyar kártya
  • 2 félpakliból konfetti

    A dupla magyart nem konfettiztem fel, jó lesz a félpakli-tépésekhez gyakorolni.

    Megjöttek a múlt héten megrendelt cuccok: 12db francia és egy Elite ezüst színű @32. A dupla @24 mellé jól jön a dupla @32. Ezzel a két pár golyóval az erőállóképesség és maximális erő edzésének új területeire tudok behatolni.

    Távolabbi tervem még egy Elite @48 is, csak egyelőre kimerült az erre szánt keret. Pedig jó lenne a nem túl távoli jövőben beszerezni, mert félek tőle, hogy aztán már nem lesz Elite csak DD. A Classic-kal Gabi révén már találkozam, az nem jött be (túl kicsi a füle), a DD meg ölég drága, csak azért, hogy más a festése, meg persze új cucc.

    Gyűjtök rá...

    Holnap erőnap, de csak este: melóhegyek, hova legyek.
  • 3 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Sanyi, légy erős, a DDnek a füle is kicsi. Most vedd meg az Elite 48at, amíg van. Én már nem tudtam 40est.

    Sanyi, a légvárakat építő gyerek írta...

    Teljesen elgyengültem e hír hallatán.
    Be is néztem a Tacticalra és tényleg: @40 Elite már nincs raktáron, @48-ból még van 3 féle színű is, a vörös a legolcsóbb. Csak píz nincs...

    Állítás:
    Ráérek gyűjtögetni a pénzt.

    Bizonyítás:
    A mostani nagyobb darab edzős emberkék közül már soknak van nagyobb golyója.
    Másrészt kevés fanatikus Elite rajongó van, abból még kevesebbnek van szüksége @48-ra.

    A mostanában begolyósodott emberkék meg remélhetőleg DD-t vesznek (az RKC vizsgán is az lesz) és később valszeg ragaszkodni is fognak a DD-hez, és nagyobb golyót is olyat vásárolnak.

    Következésképp az Elite @48-ak ott várnak engem a raktár egy sötét sarkában...

    Na, ezt frankón levezettem.
    Q.E.D

    Névtelen írta...

    Ilyen szép levezetésbe ki merne belekötni :)
    Azt már csak félve jegyzem meg, hogy a weben látható kínálat és a valós készlet között nem minden esetben fedi egymást 100%ban :(
    Bár azért tényleg meglepődnék, ha mindenki 48akkal akarna rohangálni, meghát én is belezúgtam a DDkbe, mint a fenti - amúgy kiváló - levezetésben is felmerült.