szombat, december 29, 2012

3x10 perc - Sig Klein @36-@36

Ismét egy közepes nap Sig Klein kihívással:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó (5 ismétléses): 2x(@24-@24), (@32-@32), a felvezetés. A kombó összetétele: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés

  3. Sig Klein Challenge - Dupla C&P: 17x(@36-@36), 4 perc alatt, minden ismétlés a földről indítva
  4. Snatch: 10x(minden percben 5-5 ismétlés)x@40, összesen 100x@40, 10 perc alatt
  5. Panel-Farmer:  3x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@36-@36), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza. Egy menet kb. 1 percig tart, így a 3 kör 9,5 perc meló

  6. SMR
Az első 10 perc egy felmérés:
Sig Klein kihívás két @36-os golyóval. Minden ismétlés előtt a golyókat elengedtem, felegyenesedtem, egy (később kettő-három) nagy levegőcsere és jöhetett a következő ismétlés. Azaz lendület kizárva. Azért 17 az előírt 15 helyett (de most olvastam, hogy eredetileg csak 14 ismétlés, persze két @32-es golyóval), mert éreztem hogy két ismétlés nem lett a legszebb. Ezért a +2. Pont 4 perc alatt teljesítettem.

Ki is tűztem egy szép célt: Sig Klein a @40-es párossal - 5 perc alatt 15 C&P, mind földről indítva! Jelenleg 18 ismétlés megy 10 perc alatt, bár az gyakorlás jelleggel, nem megfeszített tempóban (pont az előző edzésen volt).

Második 10 perc:
100 snatch a @40-es golyóval, percenként 5-5 bontásban, a többi idő pihenő. Végre sikerült. Egyszer már közel voltam hozzá, de akkor egy kört intenzív levegőhiány okán kihagytam, Na erre ma nem volt szükség. Persze, lehet hogy akkor oldalanként volt egyszerre 10, most pedig 5 ismétlés után kezet cseréltem. Fogjuk erre, biztos nem erősödtem... :-)

Harmadik 10 perc:
Panel-Farmer. Erről most sem tudok mást írni, minthogy BRUTÁLIS. Aki nem próbálta még, próbálja.   Persze, csak ezért nem érdemes panelbe költözni... Vagy mégis? :-)

Fogáserő ma kimaradt. Minek :-)

A ma használt golyópark:

Holnap vasárnap.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok! Ha végrehajtod dupla 40 el akkor az Sanyi challenge lesz! :)
Bajzáth

Sanyi, a kövér gyerek írta...

Hali!
Köszi, de az én testsúlyommal ez szinte kötelező.

Remélem a dupla 40-es cél valós cél lesz és nem egy álom...