péntek, december 14, 2012

Közepes: C&P - dupla @44

Ma közepes nap, azaz a 3x10 perces edzésem. Jól bejön ez limitált idő: ha tökölök, akkor nincs meg a mennyiség, de többet sem tudok, mert a 10 perc adja a korlátot:
  1. MR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó húzódzkodással: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32), a felvezetés. A kombó összetétele: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 húzódzkodás

  3. Dupla Clean&Press: 5x(minden 2 percben 1 gyakorlat, a többi idő pihi)x(@44-@44)
  4. Dupla Clean + Húzódzkodás: 5x(minden 2 percben 5x(@40-@40) + 5 húzonc, a többi idő pihi), a felvételek folyamatosak voltak, nem raktam le a golyókat közben
  5. Snatch: 10x(minden percben 15 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, 150 ismétlés 10 perc alatt

  6. Tépésgyakorlás: Egy vékonyabb kiadvány, majd TényekFogamzás 6db
  7. Gripper-lejtőcske: jobb CoC2,5, CoC2; 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6
  8. SMR
A munkarész első 10 percében rámentem a dupla @44-es Clean@Press-re. A 4. kört felvettem a kis elavult fényképezőnkkel, mert kíváncsi voltam, hogy mennyire erőlködős. Hát elég munkás lett...


A második 10 percben a felvételt gyakoroltam, de most nem 5x1 clean volt, hanem 5 folyamatos, húzódzkodással megfejelve. Elég lihegtetős így, de a 10 percbe csak 5 kör fér bele. A clean-re nagyobb hangsúlyt kell fektetnem, mind az 5x1, mind a folyamatos 5 ismétléses vonalon.

A harmadik 10 perc egy teljes testes gyakorlat, a snatch volt. A @32-es golyómmal nyomultam, minden percben 15 ismétlést végezve. Mind a 15 egy oldalon ment le percen belül, kart csak körönként váltottam. Így 150 ismétlés csorgott össze a 10 perc alatt. Szemét az ilyen fix beosztás, mert az elején sokkal többet bírnék, a közepe pont jó, a vége meg nehéz.

Az edzést a szokásos fogáserős rész zárta. A tépésnél most nem voltak nagy vastag kiadványok, inkább arra mentem, hogy minél kisebb darabokra aprítsak, azaz inkább az ujjak dolgoztak, mintsem a teljes tenyér. A tenyereknek a gripper adta az ívet.

Holnap szombat.

2 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Jó ez Sanyi!!
Talán annyi észrevételt mondanék,hogy a dupla clean-nél egy kicsit magasan van a kezed,tehát amikor följön a golyó,akkor az öklöd lehetne egy kicsit lejjebb,és onnan a hát szerintem többet tud segíteni.
Gondolom,hogy ilyenekre nem nagyon tudtál figyelni,magára a felvételre és nyomásra összpontosítottál.
Nem szőrözni akarok,szép munka egyébként!!

Sanyi, a racionális gyerek írta...

Hali!

Bizony a felvételen még bőven van mit javítanom. Homályos és belelógott egy könyv széle is... :-)

De a viccet félretéve, bizony igaz, jócskán lehet még a clean-en igazítani és erősödni sem árt még hozzá. Ezért is írtam, hogy ezt gyakorolni kell. Egyelőre picit nagyok ezek a golyók még nekem, de felnövök hozzájuk!