szerda, július 24, 2013

SK04 - Könnyű (termi edzés)

Én voltam a soros a gyerekkel az uszodában, de most úszás helyett a konditeremben gyúrtam:
  1. Állva nyomás rúddal: 5x5x72,5kg
  2. Helyből felvétel: 5x5x90kg
  3. Kisebbségi edzés: a két gyakorlat közt nincs pihenő, 30kg-os kézisúlyzó párt használtam
  4. Ferdepados nyomás kézisúlyzóval + Váltott kezes kalapács bicepsz: 16+16, 12+12, 8+8
Aztán délig játék a gyerekekkel a tanmedencében. Rékának nagyon jól megy a mellúszás (ezt tanítják elsőnek), már a levegővételt is tudja, sőt simán átússza a tanmedencét hosszában akár többször is. Így már nyugodtabban lehet kezdeni az első osztályt. Bazsi már rég a mélyvízben tolja. Rékának az még biztosan soká lesz, mert azonnal egybefagyna, ha belemenne :-)

A teremben 32 °C volt és a páratartalom az egekben. Jó kis edzés volt, a végén a roma edzés külön jól esett, ezek után sétáltam két kört a medenceparton :-) Aztán ki kellett fújni a levegőt...

Más.
Majd 5 év kettlebell után megint rájöttem valamire. Nyaranta nagyon megnehezítette azt edzést a meleg és a mozgás okozta izzadás, pontosabban az, amikor a tenyeremre folyt a lé az alkaromról. Valójában nem is a tenyér izzad, hanem felülről csorog rá az áldás (A favágás vezetett rá, mert a fejsze nyele ide-oda csúszkált a tenyeremben).
Ennek vége. Ideiglenesen egy-egy zoknit kötöttem a csuklómra, de a múlt héten vettem egy pár csuklószorítót, vagyis nem igazán szorítót, hanem olyat, amit a teniszezők viselnek (pont ugyanebből a célból). Ez egy nagyon jó nedvszívó tulajdonságokkal rendelkező csuklópántot. Tizedannyit sem kell törölgetni azóta a tenyerem. Sőt, szinte nem is kell.
Lehet másnak ez evidens, de azért leírtam, mert biztos vannak hozzám hasonlóan későn érő gyerekek...

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: