kedd, január 22, 2019

Ismét 3x3 gyakorlat

Napok óta gyönyörű idő van, éjszaka -10, -12 fok, nappal -2 körül. Süt a nap, ma például egyetlen felhő sem volt. Az ég mélykék, amúgy minden fehér.
A mai mozgolódásnál maradtam a 3x3 gyakorlatnál, kis változtatással, persze továbbra is a teljes testet átmozgattam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • I. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között eleinte minimális, aztán már 1-2 perc lihegés:
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@24 + Húzódzkodás 5
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@28 + Húzódzkodás 5
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@32 + Húzódzkodás 5
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@36 + Húzódzkodás 5
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@40 + Húzódzkodás 5
    • Swings 3x10x@40 + Váltott kezes, padlóról indított C&P 5x(1-1)@44 + Húzódzkodás 5
    • Összesen 120 lendítés, 30-30 felvétel és nyomás és 30 húzonc
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül és a körök között nincs pihi:
    • Egykezes evezés, mind padlóról indítva (5-5)@48
    • Fekvőtámasz emelt lábbal 10
    • Húzódzkodás párhuzamos, szűk fogással FG-n 5
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül és a körök között nincs pihi:
    • Panel-Farmer (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le)x(@36-@36)
    • Nyújtott lábemelés függeszkedve 10
    • Hídtartás 30 mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
Most az első kupacban aránylag nagy golyóig felmentem felvétel és nyomásban. Minden ismétlés padlóról indult, azaz akkor cseréltem kezet. A két kísérő gyakorlat a lendítés és a húzódzkodás volt, ott végig fix terheléssel melóztam.
A második kupacban a legnagyobb golyómmal eveztem 5-5 ismétést, de itt is minden ismétlést a padlóról indítottam, mellé fekvőtámasz és szűk fogású húzonc dukált.
A harmadik kupac a szokásos törzserős farmer és hasizom.
A szaunában sokan voltak, a tóban senki, nagyon sokat úsztam benne, de a punnyadó medencébe nem mentem, mert ott szorongott mindenki. Helyette váltózuhany.

Nagyon frankó kis edzés volt, mintha kicseréltek volna.

Holnap szerda. Állítólag egy kis havazás várható. Remélem nem lesz sok, mert a parkolóban már nem tudom hová tenni. A parkoló végében a hófal több méter magas, mintegy 20 méter hosszú, de már a szomszédba is átlapátoltam cirka 5-6 m^3 havat. Ott nem laknak :-) Na meg persze az utcára is kitologattam, ott is egy takaros hófalat emeltem. Még nem kezdtek neki a faluban a hóeltakarításnak. Pontosabban most máshonnan hordják hatalmas teherautókkal a falu mellett gyors sodrású folyóba.

Nincsenek megjegyzések: