vasárnap, január 06, 2019

Ismét köredzés

Ismét két napos hóesésen vagyunk túl. Szombat reggeltől esett, ma délben abbahagyta. Cirka 35 cm. Csak itt a faluban. A környező sípályákon biztos sokkal-sokkal több. Az egész faluban mindenütt hókupacok, sőt hóhegyek. Természetesen nekem is adta a napi melón felüli túlmunkát, tegnap 2x2 óra (a második 2 órás melóban először Betti, aztán Bazsi volt a segédem), ma pedig bő 3 óra.
Este csak kimentem edzeni (bevallom főleg a szauna hiányzott), de ismét csak visszafogottan. Köredzést toltam, mert ebben nincsenek nagy súlyok, nem kell nagyon koncentrálni semmire. De nagyon jól átmozgatja a teljes testet:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • I. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3x15 Lendítés + 10 Katonai nyomás + 10 Húzódzkodás
    • 1. kör: @40 + @20-@20 + saját testsúly
    • 2. kör: @44 + @24-@24 + (+@6)
    • 3. kör: @48 + @28-@28 + (+@12)
    • 4. kör: @24-@24 + @32-@32 + (+@16), itt a nyomás és a húzonc 2-3 részletben lett meg
    • Összesen tehát 4 kör toltam, körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között 2-3 percet pihiztem 
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 4 kör, sem körön belül, sem a körök között nem volt pihi
    • 10 Invertált evezés, körönként a fogásszélességet variáltam
    • 10 Fekvőtámasz emelt lábbal a golyók fülén, lassú végrehajtás
    • 10 Nyújtott lábemelés függeszkedve
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
A napok óta tartó folyamatos meló, megspékelve még a napi több órás hólapátolással, hótolással, érezteti hatását. Nem vagyok túl tettre kész edzésügyileg. Ezért is ritkulnak az edzésnapok, illetve ezért helyezem előtérbe a köredzés jelleget.
Az első kupacban körönként emeltem a terhelést, a második kupacban pedig törekedtem a pihi nélküli végrehajtásra. Itt előszedtem egy régi gyakorlatot, az invertált evezést, tök jól éreztem a törzsizmokat közben.
Egy frankó kör szaunával fejeztem be.

Holnap hétfő, és még vár rám a parkoló rendbetétele, mert csak a fele van úgy-ahogy készen.

Nincsenek megjegyzések: