kedd, január 08, 2019

Nehéz 3x3

Tegnap ismét odavágtam a hónak, cirka két és fél órás lapátolással, hótolással. Természetesen a hóesés nem állt el, úgyhogy holnap ismét meló. Ma ellenben direkt nem lapátoltam (csak a legszükségesebbet), hogy végre ne leharcolva menjek edzeni. Szerettem volna kissé nagyobb súlyokkal dolgozni edzésen:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing, C&P, húzódzkodás kombók:
    • swing: 3x10x@40 + c&p: (3-3)@20
    • swing: 10x@40 + c&p: (3-3)@24
    • swing: 10x@40 + c&p: (3-3)@28
    • c&p: (3-3)@32 + húzódzkodás: 3
    • c&p: (3-3)@36 + húzódzkodás: 3x(+8 kg)
    • c&p: (3-3)@40 + húzódzkodás: 3x(+14 kg)
    • c&p: (3-3)@44 + húzódzkodás: 3x(+20 kg), ebből három sorozat
    • Összesen 50 swing, 27-27 c&p és 18 húzonc
  • Váltott kezes felvétel és nyomás: 15x(1-1)x@36, 7 perc meló, mind padlóról indult (durva)
  • Húzódzkodás FG-n: 7, 5, 3, minimális pihikkel, összesen 15 húzonc
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve + Hídtartás: 2x(10 + 1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés
Ennyike.
A swingek mennyiségét visszavettem, hiszen nagy súlyú és aránylag sok felvétel és nyomás volt tervben, nem akartam idő előtt lefárasztani magam. Inkább csak bemelegítésre szolgált a vele párhuzamosan végzett kis golyós c&p gyakorlattal együtt. El is hagytam aztán, és a húzódzkodást hoztam be párba az egyre nagyobb golyós c&p gyakorlatok mellé. Fellépkedtem egy aránylag nagy terhelésig és ebből toltam 3 sorozatot szép végrehajtással.

A levezetés szintén felvétel és nyomás volt, illetve húzódzkodás. Az elsőnél a @36-os golyóval toltam 15-15 ismétlést, úgy, hogy minden felvétel és nyomás után letettem a padlóra a golyót, karcsere és indítottam a következő ismétlést. Elég fogós lett, a végén már bizony lihegni is kellett a karcsere előtt :-). 7 perc alatt lett meg a 15-15.
A húzódzkodásnál szintén 15 ismétlésre törekedtem, ez ma 7+5+3 felosztásban tudtam teljesíteni a Fat Gripz nehezítésével. Persze, itt már csak saját testsúly volt, golyót nem kötöttem fel.

A végén két sorozat hasizom, majd hengerezés, nyújtás és az elmaradhatatlan szauna.
Jó kis edzés volt!

Holnap szerda és ismét hómeló. Borzalmasan sok hó esett már le, majdnem egy teljes hete kisebb-nagyobb intenzitással, de folyamatosan esik, hullik, szállingózik, szakad, pustol, stb. A fürdő előtt egy cirka 4-5 méter magas hókupacot toltak, raktak össze rakodógépekkel, csak a teteje van vagy 3x5 méteres. A helyi gyerekek egy óriási hóvárat készítettek belőle, ahogy ma mentem edzeni, épp csata zajlott. Tegnap amúgy egész nap hordták a havat a faluból a falu melletti gyors sodrású folyócskába. Hogy legyen helye az újnak :-)

Nincsenek megjegyzések: