szerda, január 16, 2019

Vegyes

Abbamaradt a hóesés, sőt már tegnap is kisütött nap, ma szintén tiszta idő, hideg, szikrázó napsütés. Mindenki a hegyen.
Tegnap kiszabadítottam a garázs fogságából az autót (40-45 cm-es hó volt a lejárón), illetve szintén tegnap a parkoló cirka felét is megtakarítottam. Takaros hófalat emeltem az utcán, remélem a közeljövőben elviszik. Ez a két meló összesen bő 5 órányi intenzív testmozgást jelentett. Elég is volt, este már az egyik térdem, a derekam, és a vállaim sajogtak.
Ma másféle meló volt soron, este pedig edzés. Azért óvatosra vettem a figurát, a tegnapi nap felért három edzéssel is:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + C&amp: szinte folyamatos meló, minimális pihenőkkel
    • 10x@40 + (2-2)@20, két sorozat
    • 10x@40 + (2-2)@24, két sorozat
    • 10x@40 + (2-2)@28, két sorozat
    • 10x@44 + (2-2)@32, két sorozat
    • 10x@44 + (2-2)@36, két sorozat
    • 10x@44 + (2-2)@40, két sorozat
    • Összesen 120 swing és 24-24 c&p
  • C&amp@44 + Húzódzkodás(+12kg) 5-ös létra: (1-1+1), (2-2 + 2),  (3-3 + 3), (4-4 + 4), (5-5 + 5), összesen 15-15 c&p és 15 húzonc
  • BUP@24 + Húzódzkodás FG-n: 3x(5-5 + 5), egy kis fogáserős érdekesség
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval(45kg) + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10)
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve + Függeszkedés: 3x(10 + 30mp), a lógás kemény volt :-)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A bevezető lendítésekkel egyidejűleg bemelegítettem a nyomásokra. Tök jó volt így összekapcsolni a két mozdulatsort, közvetlen utána már jöhetett is a létra. Itt már azért éreztem a tegnapi napot, bőven elég is volt egy ötös létra máról. Pláne, hogy a húzódzkodással együtt volt, igaz, csak egy @12-es golyót kötöttem fel.
A következő gyakorlat egy kis fogáserő, már régen nyomogattam BUP-ban, ezért mindössze a @24-es golyót maceráltam benne. Közben húzódzkodtam a Fat Gripz-en.
Kézisúlyzós evezés követte fekvőtámasszal összekapcsolva. Kedvenc párosításom. Ha a fekvőket kellően mélyre engedjük, ott egy pillanatig megtartjuk, miközben a végrehajtás sebessége lassú, akkor komoly erőgyakorlatot kapunk. Ugyanez az evezés is, rángatás kizárva.
Az ucsó gyakorlatpár hasizom függeszkedéssel párosítva. Ez komoly hosszútávú fogáserő, elég volt a lábemelések után még 30 másodpercig lógni.
Nyújtások, majd szauna. A tóból kiszállva, a mólón ácsorogtam amíg megtöröltem a fejem (célszerű, mert a kinti meleg vizes medencében ücsörögve vizes fejjel megfagynék...). Eközben a papucsaim odafagytak a fához :-)))). Úgy kellett felszakítani őket. Érdekes volt, ilyet még nem tapasztaltam.

Holnap csütörtök és megpróbálom a parkolót teljesen megtisztítani. Kemény lesz.

Nincsenek megjegyzések: