vasárnap, január 20, 2019

Köredzés: 3x3

Szerdán voltam utoljára edzeni. Azóta befigyelt összesen cirka 12 óra hólapátolás, hóhordás, hótolás. De péntek délelőtt óta nem esik a hó, sőt felhők sincsenek, süt a nap, szikrázik a hegyoldal. Egyéb meló is volt bőven, úgyhogy ma éreztem először, hogy itt az ideje egy kis mozgolódásnak. Köredzést toltam, az egész testet át akartam mozgatni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • I. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között  1-2 perc lihegés:
    • 1. kör - Lendítés 3x10x@40, Katonai nyomás: 10x(@24-@24), Húzódzkodás: 10
    • 2. kör - L 3x10x@44, K ny: 10x(@28-@28), H 10x(+10kg)
    • 3-4-5. kör - L 2x10x@48, K ny: 5x(@32-@32), H 5x(+16kg)
    • Összesen 120 lendítés, 35 nyomás és 35 húzonc
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül és a körök között nincs pihi:
    • Fekvőtámasz emelt lábbal: 10
    • Invertált evezés széles fogással: 10
    • Húzódzkodás párhuzamos, szűk fogással FG-n: 5
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül és a körök között nincs pihi:
    • Panel-Farmer: (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le)x(@36-@36)
    • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 10
    • Hídtartás: 30 mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
Kellett már egy kis teljes testes meló, pörgősre is vettem. Edzés után szauna, jó sokan voltak, persze a tóban senki. Jéghideg, hajnalra a levegő -12 fokra hűl, napközben is -2 fok körül van a hőmérséklet, egyáltalán nem olvad.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: