hétfő, január 14, 2019

Köredzés: 3x3 gyakorlat

A hó továbbra is esik. Tegnapelőtt 3 óra, tegnap bő 5 órát melóztam rajta. Tegnap Bazsi is segített egy órányit. De ma reggelre ismét leesett úgy 15 cm. Nem is hagyta abba. Az előrejelzések szerint állítólag holnaptól vége lesz, meglátjuk.
Ma pedig egyéb meló, így edzésügyileg köredzés mellett döntöttem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • I. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között  1 perc lihegés:
    • Lendítés: 3x10x@40
    • Katonai nyomás: 10x(@28-@28)
    • Húzódzkodás: 10, körönként más-más fogással
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között 1 perc pihi:
    • Snatch: (15-15)@28
    • Invertált evezés: 10, körönként eltérő fogásszélességgel
    • Fekvőtámasz emelt lábbal a golyók fülén, lassú végrehajtás: 10
  • II. kupac - 3 gyakorlatos köredzés: 3 kör, körön belül próbáltam nem pihenni, a körök között 1 perc pihi:
    • Panel-Farmer: (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le)x(@36-@36)
    • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 10
    • Hídtartás: 30 mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
Ma három háromgyakorlatos programot toltam, szűk 50 perc alatt lettem kész vele. Komoly meló, jól is esett!
A szaunában alig voltak. Jeges szél fújt, mindenki az épületben lévő 10 szaunában izzadt, a tó melletti kristályszaunához és persze magához a tóhoz alig páran jöttek ki.

Holnap kedd. Elméletileg eláll a hóesés :-))))))))

Itt egy rövidke videó az intenzitásról. Az utcán lévő hó mennyisége megtévesztő, naponta sokszor takarítják és hordják. Bizony itt nem ijednek meg a mennyiségtől, pedig bőven 60-70 cm felett járunk csak a faluban. Úgy, hogy volt pár nap, amikor esett és közben olvadt is :-). A völgyben 4/5 a lavinaveszély. Reggelente sok-sok hatalmas robbantást lehet hallani, mesterségesen idéznek elő lavinákat. A szomszédos völgyben (ahol a bevezető út sokkal meredekebb hegyoldalak között vezet) 5/5, le is volt/van zárva az út. Se ki, se be. 2500 helyi és ugyanennyi vendég ragadt ott.


Néhány kép:



Nincsenek megjegyzések: